آیا فولادشهر میزبان ذوب آهن_استقلال خواهد بود؟

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۸:۳۹
کد خبر: ۹۰۲۶۴۴
آیا فولادشهر میزبان ذوب آهن_استقلال خواهد بود؟
شورای تامین شهرستان لنجان با ارسال نامه ای به استانداری اصفهان، خواستار عدم برگزاری دیدار ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال تهران خواهد بود که شورای تامین شهرستان لنجان مخالف برگزاری این دیدار در ورزشگاه فولادشهر است.

در حالی که تنها ۲ روز به برگزاری دیدار ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر زمان باقی مانده، شورای تامین شهرستان لنجان با ارسال نامه ای به استانداری اصفهان خواستار برگزاری این دیدار در ورزشگاه دیگری شد .

شورای تامین شهرستان لنجان در نامه ای به استانداری اصفهان اعلام کرده که ورزشگاه فولادشهر به دلیل عدم نصب گیت الکترونیک ایستاده، نداشتن صندلی های شماره دار و ایمن نبودن سکوهای تازه ساخته شده ضلع جنوبی
نمی تواند میزبان این دیدار باشد.

این درحالی است که منصور یزدی زاده مدیر عامل کارخانه ذوب آهن امروز در دیداری با معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان متعهد شده که این دیدار بدون هیچگونه مشکلی برگزار خواهد شد.

البته بروز اتفاقات در چنین مسابقاتی موضوعی نیست که قابل پیش بینی باشد و به نوعی تعهد مدیر عامل کارخانه ذوب آهن نمی تواند تضمینی برای جلوگیری از اتفاق غیر قابل پیش بینی باشد.حال باید منتظر ماند و دید آیا دیدار ذوب آهن و استقلال که بلیت فروشی اینترنت آن در حال انجام است در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود یا به ورزشگاه دیگری منتقل خواهد شد؟

 

 

نظر شما