سردار مجتبی فدا خبرداد؛

برگزاری یادواره ملی سردار شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار اصفهان

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۵:۰۱
کد خبر: ۹۰۲۸۹۱
برگزاری یادواره ملی سردار شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار اصفهان
یادواره ملی سردار شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان روز اول آبان 1398 در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) در نشست برگزاری یادواره ملی سردار شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان اظهار داشت: شهید زرین به دلیل دفاع از کشور و دفاع از امنیت کشور به شهادت می‌رسد و 3 هزار شلیک موفق در جنگ داشته که کمتر دیده شده، وی از اسوه‌هایی است که در زمان جنگ حضور فعال داشته است.

سردار مجتبی فداتصریح کرد: به برکت شهدا امروز شرایط به نحوی است که بر خلاف گذشته دست برتر را منطقه داریم و ظرفیت متقابل را ایجاد می‌کنیم و از همین رو مطمئناً جنگی صورت نخواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: دستور متوقف کردن حمله به ایران توسط ترامپ به دلیل مخاطرات ناشناخته‌ای بود که پس از حمله برای آن‌ها صورت می‌گرفت و امروز شرایطی حاصل شده است که آمریکا و هم پیمانانش باید منطقه را ترک کنند.

سردار فدا به برگزاری یادواره ملی سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در ابعاد مختلف همه دستگاه‌ها کمک کردند و کمیته‌های مختلفی برای این ‌منظور ایجاد شده است، همچنین اقدامات خوبی از جمله نگارش کتاب و ساخت انیمیشن برای گرامی‌داشت شهید زرین صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز