شهردار اصفهان خبر داد:

ساخت ایستگاه آتش نشانی در ناژوان اصفهان/ ایستگاه آتش نشانی اطشاران عصر امروز افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۴:۴۳
کد خبر: ۹۰۳۸۹۲
ساخت  ایستگاه آتش نشانی در ناژوان اصفهان/ ایستگاه آتش نشانی اطشاران عصر امروز افتتاح می شود
شهردار اصفهان گفت: در راستای افزایش تاب آوری شهر در حوادث و آتش سوزی عصر امروز بیست و پنجمین ایستگاه آتش نشانی اصفهان در منطقه 10 محله اطشاران افتتاح می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار داشت:یکشنبه روز هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی است، این روز را به همه مردان و زنان ایثارگری که به عنوان آتش نشان در شهر و استان اصفهان خدمت می کنند، تبریک می گویم. این آتش نشانان غیور در روزها و شب ها با شرایط سخت برای آرامش مردم و شهر ایستاده و تلاش کرده اند و با مشکلات ناشی از حوادث جنگیده اند.
شهردار اصفهان افزود: به مردم اصفهان این مژده را می دهم که در راستای تلاش هایی که برای افزایش تاب آوری شهر در حوادث و آتش سوزی در طول دو سال گذشته انجام شده است، عصر امروز بیست و پنجمین ایستگاه آتش نشانی اصفهان را در منطقه 10 در محله اطشاران افتتاح می کنیم تا ضریب ایمنی شهر افزایش پیدا کند. 
وی با بیان اینکه با این اقدامات آمادگی شهر در برابر بحران افزایش یافته و امکان واکنش سریع در برابر هر بحرانی ایجاد می شود، تصریح کرد: همه همشهریان از امروز در پرتو حضور آتش نشانان و فعالیت یک ایستگاه جدید آتش نشانی آسوده تر خواهند بود.
نوروزی بیان کرد: توسعه پوشش خدمات ایمنی در سطح شهر اصفهان، هنوز هم ادامه دارد و سه ایستگاه آتش نشانی در سال جاری در ناژوان، منطقه 8 و منطقه یک شهر شروع به ساخت می کند تا بتواند خدمات مناسبی به این مناطق ارائه دهد. ضمن اینکه ضریب امنیت شهر و میزان آسودگی مردم نیز افزایش پیدا می کند.

 

 

نظر شما