فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان :

آمریکا اگر بداند در جنگ پیروز می شود، حمله می کرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۴:۳۴
کد خبر: ۹۰۴۵۶۸
آمریکا اگر بداند در جنگ پیروز می شود، حمله می کرد
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان گفت:آمریکایی‌ها اگر بدانند در جنگ پیروز می شوند مطمئن باشید حمله می کردند.اما آنها از حمله پیشگیرانه و اقدامات بعدی ما می‌ترسند. مقر داعش از داخل ایران مورد حمله قرار گرفت و این اتفاق کمی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سردار مجتبی فدا همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در صحن علنی شورای شهر اصفهان اظهار داشت:  اگر در دفاع مقدس ۱۵۰۰ کیلومتر از اصفهان دور شدیم و یک دهم شهدای ایران را تقدیم کردیم، برای اسلام، قرآن و ولایت بوده است.

وی درادامه افزود:یک ششم شهدای دانش آموز متعلق به استان اصفهان است، یک چهارم شهدای ورزشکار و یک پنجم شهدای روحانی کل کشور متعلق به استان اصفهان است.این استان بیشترین تعداد خانواده دو شهید به بالا را داردبیشترین جانباز بالای ۲۵ درصد را استان اصفهان دارد.

 فدا خاطرنشان کرد:شهید خرازی، کاظمی، میثمی و ردانی پور را همه می‌شناسند، اما امروز در خصوص شهیدی کمتر شناخته شده می‌خواهم صحبت کنم.شهیدزرین یکی از شهدای محوری استان اصفهان است که با چهار پسر و سه دختر و به واسطه توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که داشته به عنوان تک تیراندازی مطرح است که در سال ۶۲ و در عملیات خیبر به شهادت می‌رسد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد:مهمترین کسی که در دنیا چهره شده کریس کایر است که در عراق ۱۶۰ شلیک موفق داشته است. در حالی که شهید زرین سه هزار شلیک موفق داشته و عمدتا فرماندهان ارتش صدام را هدف قرار داده است.  

فدا در ادامه افزود: دشمن روی خانواده و مراکز آموزشی ما بسیار تمرکز کرده و سعی دارد الگودهی کند.ما تا چه اندازه سعی و تلاش کردیم الگوهای خود را به جوانان معرفی کنیم. اگر خوب توجه کنید ۲۲ بهمن ۵۷ هنوز آب خوش پیروزی از گلوی ملت پایین نرفته است که ۲۰ روز بعد پادگان مهاباد غارت می‌شود.اول بهمن ۵۸ در ابتدای انقلاب در منطقه کردستان اتفاقاتی که امروز داعش در عراق و سوریه انجام داد را در سیستان و بلوچستان شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در قدرت و توان بازدارندگی برای کمک به صنعت هسته ای حرف برای گفتن داریم. طی چهار سال گذشته ۲۵۰ گروه تروریستی را به سمت مرزهای کشور فرستادند که پیش یا حین ورود دستگیر شدند.امروز نقطه درگیری ما ۲۰۰۰ کیلومتر آن طرف تر است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت:ما طی تاریخ دو بار به دریای مدیترانه رسیده ایم یک بار در دوران پیش از اسلام و یک بار هم در دوران جمهوری اسلامی.آنها می گویند ۷ تریلیون دلار خرج کرده اند، اما چه کسی عزت پیدا کرده است؟امروز ما فرهنگ "نه گفتن" به استکبار جهانی را استارت زده‌ایم.آمریکایی‌ها نمی‌خواهند بگویند از یک گروه تروریستی کوچک ضربه خورده‌اند، برای همین مدام می گویند این کار توسط ایران بوده است.

وی خاطرنشان کرد:آمریکایی‌ها اگر بدانند در جنگ پیروز می شوند مطمئن باشید حمله می کردند.اما آنها از حمله پیشگیرانه و اقدامات بعدی ما می‌ترسند. مقر داعش از داخل ایران مورد حمله قرار گرفت و این اتفاق کمی نیست.

فدا درادامه افزود:توصیه من این است که  اگر می‌خواهید درشورا خدمت کنید درست حرکت کنید و مسابقه خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهید..مجموعه شهرداری و شورا را سیاست گذاری و هدایت کنید و از دستگاه‌های دیگر کمک بگیرید.شفافیت همه جا خوب است از شفافیت ترسی نداشته باشید.به واسطه اینکه استان اصفهان ویژه است در نامگذاری‌ها از اسوه‌ها بیشتر استفاده کنید.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: مجموعه شورا تنها نهاد ویژه شهری است که در کمک به دولت برای خدمت به مردم و با رای مردم تشکیل شده است.بی نظیرترین دستگاهی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد مجموعه شهرداری است.

فدا خاطرنشان کرد:امروز زنگ خطر مناطق حاشیه‌ای اصفهان به صدا در آمده است و تاثیراتش بر روی شهر اصفهان بسیار زیاد است. دارک، زینبیه، همت آباد و برخی مناطق داخل شهر معضلاتی دارد که اگر بحث فرهنگی و اجتماعی آن جدی گرفته نشود آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر اصفهان، اعتیاد، طلاق، اراذل و اوباش و... آسیب هایش گریبان گیر شهر خواهد شد.بیایید کمک کنید به دانش آموزان شهر اصفهان به افرادی که می توانند مدیر، عضو شورا و شهرداران آینده باشند.

وی درپایان گفت:سپاه فراجناحی است، من منکر کارهای شده نیستم، ولی کار باقی مانده و نشده هم وجود دارد، کاری به شما ندارد و ۱۲ سال دیگر هم بدویم هنوز کار هست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز