با حضور شهردار اصفهان؛

رونمایی از نشان اصفهان ۲۰۲۰/ اصفهان ۲۰۲۰؛ تعبیر رویا

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۳:۳۱
کد خبر: ۹۰۵۹۵۲
رونمایی از نشان اصفهان ۲۰۲۰/ اصفهان ۲۰۲۰؛ تعبیر رویا
نشان پروژه اصفهان ۲۰۲۰ با حضور شهردار اصفهان و جمعی از اعضای شورای شهر رونمایی شد و این پروژه با شعار " اصفهان ۲۰۲۰؛ تعبیر رویا " در اصفهان آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،قدرت الله نوروزی در آیین رونمایی از نشان و شعار برگزیده پروژه اصفهان 2020 اظهار کرد: این طرح تعهدی در کشور بر بحث گردشگری است که همه باید از این طرح حمایت کرده  و مسئولین در مواجه با این طرح مسئولیت خود را انجام دهند.
وی ادامه‌داد: این طرح می‌تواند در فرایند منطقی تاثیر مثبت  در شهر و کشور داشته باشد و از تمام کسانی که علاقه مند به حوزه گردشگری هستند درخواست می کنم برای اینکه این طرح موفق باشد از آن حمایت کنند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: علاقه‌مندان با ارائه نقطه نظرات خود می‌توانند در اجرای این طرح ما را یاری کنند و ما نیز از ایده های شما حمایت خواهیم کرد.
شهردار اصفهان افزود: با این نگاه گردشگری امر مهم و هویت پذیری است که نقش مهمی در زیست پذیر شدن شهر و رفاه برای مردم و اشتغال را ایجاد کند. 
 
در ادامه استاندار اصفهان با اشاره به اینکه گردشگری مهم ترین صنعت به حساب می آید، گفت: ایران به عنوان ده کشور برتر در حوزه جاذبه گردشگری وجود دارد و اینجاست که باید برنامه هایی برای استفاده مناسب از جاذبه های گردشگری استان تدوین شود.

وی ادامه داد: در اصفهان جاذبه ها اختصاصی است و گردشگران برای جاذبه های گردشگری استان اصفهان را برای سفر انتخاب می‌کنند و ما می‌توانیم با استفاده  مناسب از ظرفیت های گردشگری بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را رفع کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز