امروز ۱۰و فردا ۱۱مهرماه؛

میزبانی اصفهان از دومین نشست کمیته کارآفرینی شهرداران کلانشهرها

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۱:۱۷
کد خبر: ۹۰۶۱۴۰
میزبانی اصفهان از دومین نشست کمیته کارآفرینی شهرداران کلانشهرها
دومین نشست کمیته کارآفرینی و توانمند سازی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرها به میزبانی کلانشهر اصفهان امروز 10و 11 مهرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این رابطه گفت: دومین نشست کارآفرینی کمسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی کلانشهرهای کل کشور چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ مهرماه در اصفهان برگزار می شود.

صالح خشوعی با بیان اینکه این جلسه به عنوان دومین جلسه برای توانمندسازی این کمسیون برگزار می شود، اظهار کرد: اولین جلسه در تهران برگزار شده و دومین جلسه به پیشنهاد ریاست این کمسیون دکتر عیدی، در اصفهان برگزار می شود.

وی با تشریح برنامه های ۱۰ و ۱۱ مهرماه تصریح کرد: روز اول از ساعت ۱۵ برنامه های تور گردشگری کارآفرینی با بازدید از مرکز هاب در ارگ جهان نما و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و روز دوم از ساعت ۱۳ نشست همراه با تشریح دو طرح "حرکت و دست آفرین" شهرداری تهران و "توان هفت" شهرداری اصفهان و تبادل تجربیات دیگر شهرها برگزار می شود.

خشوعی در پایان گفت: در این نشست شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، رشت، زاهدان، شیراز، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد، همدان و یزد حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز