نمایش فیلم "درخت زیتون سعد" در کتابخانه مرکزی/ روایتی از حمله تروریستی داعش به سوریه

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۰:۵۳
کد خبر: ۹۰۶۱۴۴
نمایش فیلم درخت زیتون سعد در کتابخانه مرکزی/ روایتی از حمله تروریستی داعش به سوریه
فیلم کوتاه داستانی "درخت زیتون سعد" به کارگردانی احمد زایری در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان اکران و توسط مجری کارشناس فریدون خسروی نقد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر دفتر تخصصی سینما در این رابطه گفت:جلسات اکران و نقد و بررسی آثار منتخب هفتمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات توسط دفتر تخصصی سینما در کتابخانه مرکزی در حال برگزاری است که این هفته فیلم کوتاه "درخت زیتون سعد" اکران و نقد می شود.

مصطفی حیدری تصریح نمود:فیلم نامه این فیلم کوتاه داستانی که مدت زمان آن 24دقیقه است، پیش از آغاز جنگ سوریه به نگارش درآمده است.

وی درادامه افزود: جلسات نقد و بررسی آثار منتخب هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با همکاری دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات برنامه ریزی شده است.

 حیدری با بیان اینکه ورود برای علاقه مندان و هنرمندان آزاد است، خاطرنشان کرد: چهارشنبه ۱۰ مهرماه از ساعت ۱۷ تا 19:30 فیلم کوتاه داستانی "درخت زیتون سعد" به کارگردانی احمد زایری در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی اکران و توسط مجری کارشناس "فریدون خسروی" نقد می شود.

وی ادامه داد: این فیلم روایتی از پسربچه‌ای به‌نام سعد است که در جریان حمله تروریستی داعش به سوریه و توسط خمپاره‌های آنان بینایی خود را از دست می‌دهد وپس از این واقعه، او خودش را در خانه زندانی می‌کند، دیگر به مدرسه نمی‌رود و خبری هم از فوتبال بازی کردن و سرکشی به درخت زیتون مورد علاقه‌اش نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز