علیرضا منصوریان:

در بازی با سپاهان مصدوم نداریم/فضای مجازی به فوتبال ایران ضربه می زند

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۲:۰۸:۲۴
کد خبر: ۹۰۶۷۳۷
در بازی با سپاهان مصدوم نداریم/فضای مجازی به فوتبال ایران ضربه می زند
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن عملکرد فنی خوبی داشته اما هنوز به آن امتیاز لازم نرسیده ایم و امیدوارم در بازی فردا تیمی که شایستگی دارد برنده شود.

به گزارش خبرکزاری برنا دراصفهان،علیزضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از بازی شهراورد اصفهان اظهار کرد: قول میدهم بازی جذابی را فردا شاهد خواهیم بود و قلعه نویی به فوتبال حمله ای خیلی اهمیت می‌دهد و  عملکرد خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن عملکرد فنی خوبی داشته اما هنوز به آن امتیاز لازم نرسیده ایم و امیدوارم در بازی فردا تیمی که  شایستگی دارد برنده شود.
سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به اینکه تیم  لحاظ روحی و بدنی آمادگی خوبی دارد، تصریح کرد: بازی فردا نسبت به دربی سرخابی قوی تر خواهد بود و باز فنی شهرآورد اصفهان خیلی بیشتر است و تیم ها دشمنی نخواهند داشت.
منصوریان افزود: بازیکنان تیم سپاهان و ذوب آهن با تمام وجود  شهرآورد را بازی می‌کنند و هواداران از تیم ها حمایت می کنند. در تهران هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتد و دلیل پیشرفت فوتبال  اصفهان همین است.
وی در ارتباط با  درخواست باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور دانیال اسماعیل فردر تیم و حواشی فضای مجازی گفت: پیشنهاد می‌کنم به فضای مجازی اهمیت ندهید و علت اینکه فوتبال ایران پیشرفت نمی‌کند حواشی فضای مجازی است.
سرمربی تیم ذوب آهن تصریح کرد: قاسم حدادی و محمدرضا خلعتبری تمرینات خوبی دارند و ستون های تیم ما به حساب می‌آیند، سه سرباز تیم نیز از فردا در بازی حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه ذوب آهن در جام حذفی با تیم مس کرمان بازی خواهد داشت، گفت: برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم و تیم کامل است.
منصوریان با اشاره کمبود حواشی در شهراورد اصفهان گفت: بازتاب رسانه خبری شهراورد اصفهان نسبت به تهران کمتر است به همین دلیل حواشی نیز کمتر است.

 

نظر شما