شهردار اصفهان:

تندیس سلمان فارسی در خوراسگان نصب می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۳:۳۷
کد خبر: ۹۰۷۲۰۶
تندیس سلمان فارسی در خوراسگان نصب می شود
شهردار اصفهان گفت:تندیس سلمان فارسی توسط استاد نعمت الهی و به سفارش شهرداری اصفهان ساخته شده است و امروز طی مراسمی که در میدان اصلی خوراسگان در شهر اصفهان برگزار می شود، نصب خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت ا... نوروزی در ارتباط رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه پنجشنبه هفته گذشته مانند هر هفته برای بررسی وضعیت سرمایه گذاری در مناطق از آنها بازدید و این بار به منطقه 12 رفتیم، اظهار کرد: چند نقطه ای که برای ایجاد بازارهای تخصصی در این منطقه در نظر گرفته شده بود را بررسی کردیم و جلسه ای با حضور مدیران در منطقه تشکیل دادیم تا موانع تحقق برطرف شود.  

وی ادامه داد: فردا روز بزرگداشت سلمان فارسی، صحابه ایرانی پیامبر و از اهالی اصفهان است. به افتخار این چهره ایرانی – اسلامی تندیس وی، توسط استاد نعمت الهی و به سفارش شهرداری اصفهان ساخته شده است و امروز طی مراسمی که در میدان اصلی خوراسگان در شهر اصفهان برگزار می شود، نصب خواهد شد. 
شهردار اصفهان در مورد پیشرفت پروژه های بزرگ عمرانی شهر اصفهان تصریح کرد: مرکز همایش های بین المللی اصفهان 74 درصد پیشرفت دارد و در وضعیت بسیار خوبی است. پروژه بزرگ پل های نصف جهان به عنوان نقطه اول حلقه حفاظتی، 24 درصد پیشرفت داشته و حدود یک چهارم اقدامات آن انجام شده است.  
وی افزود: ساخت تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی با پیشرفت 46 درصدی روبرو است. ایستگاه مترو در منطقه زینبیه 67 درصد پیشرفت داشته و در ایستگاه عاشق اصفهانی هم 61 درصد کار سپری شده است. در مجموع در شرایط کنونی، شهرداری اصفهان، چندین ابرپروژه را به پیش می برد. 
نوروزی با تاکید بر اینکه قوانین و مصوبات شورای شهر و مجلس باید رعایت شود، اظهار کرد: در این زمینه نام معابر شهر اصفهان طبق مصوبات شورای شهر باید حفاظت شود. در گذشته مصوبه ای نادیده انگاشته شده و برهمین اساس مقرر شد اقدامات اصلاحی در اولین فرصت انجام شود. بنابراین عده ای نباید افکار عمومی را تشویش کنند بلکه همه باید براساس اطلاعات درست و بیان دقیق با مردم سخن بگوییم تا اظهاراتی که می تواند موجب مشوش کردن افکار و اذهان مردم شود، شنیده نشود. 
وی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی این ایام را به همه پاسداران امنیت داخلی کشور تبریک گفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز