فرمانده انتظامی استان اصفهان:

نیروی انتظامی استان اصفهان در اوج آمادگی قرار دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۷:۵۱
کد خبر: ۹۰۷۳۸۰
نیروی انتظامی استان اصفهان در اوج آمادگی قرار دارد
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طبق بررسی‌ها سطح رضایت‌مندی مردم از پلیس نسبت به شش ماهه اول پارسال، افزایش ۴ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مهدی معصوم‌بیگی  در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان به مناسبت هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی استان در اوج آمادگی برای برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و کشف علمی جرم یکی از رویکرد‌های مؤثر و محوری پلیس استان اصفهان است، داده‌ها و آزمایشگاه‌های کشف علمی جرم در سطح بالایی قرار دارد و این ابزار‌ها باعث شده تا با حداقل شواهد موجود به مجرم برسیم.

معصوم‌بیگی اضافه کرد: در همین راستا رویکرد پلیس استان بر سه محور پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله استوار است، البته تلاش می‌کنیم تا مسائل را در دو محور اول کشف و حل کنیم چرا که قدرت پیش‌بینی و پیشگیری نیروی انتظامی استان در سطح بالایی قرار دارد.

طبق آخرین ارزیابی‌های ستاد فرماندهی ناجا در تهران رضایت‌مندی مردم از نیروی انتظامی استان اصفهان افزایش یافته به طوریکه طبق این بررسی‌ها سطح رضایت‌مندی از پلیس نسبت به شش ماهه اول سال ۹۷ افزایشی ۴ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کشف علمی جرم یکی از رویکرد‌های مؤثر و محوری پلیس استان اصفهان است، داده‌ها و آزمایشگاه‌های کشف علمی جرم در سطح بالایی قرار دارد و این ابزار‌ها باعث شده تا با حداقل شواهد موجود به مجرم برسیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز