پیشنهادفرهنگی روز/

روایتی نو از مبارک این بار در جنگل سیاه

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۳:۱۶
کد خبر: ۹۰۷۷۴۷
روایتی نو از مبارک این بار در جنگل سیاه
تئاتر خیمه شب بازی شاد "مبارک در جنگل سیاه"، ۱۲ تا ۱۸ مهرماه ویژه مهدکودک ها و مدارس، ۱۵و ۱۶ مهرماه ویژه خانواده ها در خانه کودک اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،کارگردان تئاتر "مبارک در جنگل سیاه" در این رابطه گفت: این خیمه شب بازی شاد در ویژه برنامه تاب ستانه هم اجرا و با استقبال شهروندان مواجه شد.

مجتبی طالبی با بیان اینکه این تئاتر برای کودکان و بزرگسالان کاربرد دارد، اظهار کرد: پیام اصلی این تئاتر محیط زیست است و پیام های تحصیلی، توسعه فرهنگ شهروندی و تمیز نگه داشتن شهر را هم در بردارد.

وی با بیان اینکه ساخت عروسک ها توسط زهرا حیدری صورت گرفته، افزود: زهرا حیدری، مهلا حیدری، ملیحه کریمی و صبا مرتضوی عروسک گردانان این خیمه شب بازی هستند که لحظات شادی را برای کودکان رقم می زنند.

این کارگردان با بیان اینکه این تئاتر در حال حاضر ویژه کودکان ۳ تا 11 سال اجرا می شود، بیان کرد: "مبارک در جنگل سیاه" از  ۱۲ تا ۱۸ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه مهدکودک ها و مدارس و ۱۵و ۱۶ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ ویژه خانواده ها در خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اجرا می شود.

 

نظر شما