مدیرکل پست استان اصفهان:

پست با تمام ظرفیت به زوار اربعین خدمت رسانی می کند

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۱:۳۹
کد خبر: ۹۰۷۹۸۴
پست با تمام ظرفیت به زوار اربعین خدمت رسانی می کند
مدیرکل پست استان اصفهان گفت: از تمام ظرفیت پست به خصوص در آستانه اربعین برای توزیع گذرنامه استفاده می کنیم و باجه های معطله استان تا ساعت ۱۸ و در شهرستان ها تا ساعت ۱۶ فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، حمید باقری درنشست هفته و روز جهانی پست اظهار داشت: در حالی که میانگین هزینه تمام شده حمل و نقل در زنجیره تولید دنیا شش درصد است، این عدد در ایران حدود ۱۲ درصد است، متاسفانه در کشور حجم زیادی از مرسولات از طریق اتوبوس‌ها حمل می شود، در حالی که با کمترین هزینه این خدمات به صورت یکپارچه توسط پست انجام می شود.

 مدیرکل پست استان اصفهان گفت:تاکنون ۱۵۶ هزار و ۴۰۶  کارت سوخت در استان اصفهان توزیع شده است، همچنین از زمان اعلام طرح ضرورت استفاده از کارت سوخت شخصی و طی ۴۵ روز اخیر با استفاده از تمام امکانات ۹۰ هزار کارت سوخت در استان توزیع شدو۳۸ هزار و ۷۶۶ فقره کارت سوخت به دلیل نبود مالک و یا آدرس اشتباه هنوز توزیع نشده است.

وی درباره توزیع کارت ملی هوشمند نیز گفت: در حال حاضر ۴۱ هزار و ۴۳۹ فقره کارت ملی هوشمند در باجه‌ها مانده  است و دارندگان آن با وجود اطلاع رسانی بسیار از طریق پیامک هنوز برای دریافت کارت خود به باجه های پست مراجعه نکرده اند.

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: استان اصفهان با داشتن ۱۰۲۶ واحد پستی سهم هفت درصدی کشور را دارد و استانی مهم در امر ارتباطات است. اصفهان همچنین دارای ۸۷ واحد پستی دولتی شامل ۲۳ اداره، هفت ناحیه، ۵۶ واحد شهری دولتی است، همچنین سه آژانس پستی شهری، ۳۴۵ دفتر پست پیشخوان، ۹۳ نمایندگی پست شهری، ۲۱۲ نمایندگی پست روستایی و ۲۸۴ دفتر ITC در استان فعال است.

باقری در ادامه افزود: ۵۲ درصد واحدهای پستی در شهر و ۴۸ درصد واحدها در روستاها مشغول فعالیت هستند، همچنین به ازای ۴۹۹۱ نفر جمعیت استان یک واحد پستی فعال است.

وی افزود: تا پایان شهریور ماه ۳۶۱ فروشگاه خرید اینترنتی در استان فعال شده اند که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است، همچنین تعداد مرسولات خرید و فروش اینترنتی استان در این مدت ۲۶۶ هزار و ۹۳۱ فقره بوده است.

مدیرکل پست استان اصفهان در پایان گفت: ۹۲ هزار گذرنامه طی شش ماهه امسال توزیع شده و روزانه چهار هزار گذرنامه وارد استان می شود که از تمام ظرفیت پست به خصوص در آستانه اربعین برای توزیع آن استفاده می کنیم و باجه های معطله استان تا ساعت ۱۸ و در شهرستان ها تا ساعت ۱۶ فعال هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز