معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

برگزاری مجمع انتخابات سازمانهای مردم در آبان ماه/ ۴۷ نفر برای انتخابات نامزد شده اند

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶:۳۸
کد خبر: ۹۰۸۷۱۹
برگزاری مجمع انتخابات سازمانهای مردم در آبان ماه/ ۴۷ نفر برای انتخابات نامزد شده اند
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: 200 سازمان مردم نهاد در استان اصفهان فعال است که در بازه زمانی مشخص شده برای ثبت نام کاندیدا، 47 نفر برای حضور در انتخابات کاندید شده اند و انتخابات در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رامین نعیمی در گفت و گو با خبرنگار برنا دراصفهان، با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات سازمانهای مردم اظهار کرد: جوانان رتبه نخست را در مشارکت های اجتماعی، اقتصادی و... دارند و محور هماهنگ  کننده  بین سازمان های مردم نهاد هستند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور پرشور نامزدها، پیش بینی میشود انتخاب پرشوری داشته باشیم .

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان  هدف از برگزاری انتخابات مجمع را بالا رفتن مشارکت اجتماعی در سطح استان دانست و اظهار کرد: 200 سازمان مردم  نهاد  در استان اصفهان فعال است که در بازه زمانی مشخص شده برای ثبت نام کاندیدا، 47 نفر برای حضور در انتخابات کاندید شده اند.

نعیمی افزود: تمامی سازمان های مردم  نهاد  دراین انتخابات مشارکت خواهند داشت و انتخابات در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره وظیفه اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات اظهار کرد: طبق قانون فراهم سازی بستر برای انتخابات پرشور و سوق دادن همه سازمان ها به سمت انتخابات برعهد اداره ورزش و جوانان است که در حد توان بستر های لازم را فراهم کرده ایم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: رئیس اداره کل ورزش و جوانان، معاونت فرهنگی، رئیس حراست و یکی از اعضای سازمان مردم نهاد اعضای ستاد انتخابات را تششکیل داده اند که شرایط عمومی طبق آیین نامه مشخص شد و به اطلاع متقاضیان رسید.

نعیمی در ارتباط با میزان تحصیلات نامزدها گفت: جوانان اصفهان تحصیلات خوبی دارند و اگر نامزد ها دارای تحصیلات تکمیلی هستند که بر نگرش سازمان ها در غالب همایش و کارگاه و طرح ملی و... تاثیر گذار هستند.                                                 

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان تسهیلاتی را برای ایجاد ششخصیت حقوقی برای سازمان های مردن نهاد برقرار کرده است که مجمع سازمان های مردم نهاد های استان اصفهان یک شخصیت حقوقی داشته باشند و بتوانند تفکر و ایده  خود را به گوش مسئولین برسانند و با توجه به این اقدامات، در استان اصفهان 10 مرکز شناسه حقوقی خود را دریافت کرده و  دیگر مراکز در نوبت هستند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه نقطه تجلی مشارکت اجتماعی برون سپاری دستگاه های اجرایی است، گفت: مجمع سازمان های مردم نهاد به عنوان نمایندگان سازمان های مردم نهاد ایده های خود و سمن ها  به اداره ورزش و جوانان و وزارت کشور و وزارت جوانان و دستگاه های اجرایی منتقل میکنند و مکاتباتی با دستگاه های اجرایی شده است که همکاری های لازم را داشته باشند و مسئولان نیز برون سپاری و حمایت کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز