مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشوری نماچینی آجر در اصفهان

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۶:۴۹
کد خبر: ۹۰۹۸۳۱
برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشوری نماچینی آجر در اصفهان
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت:مسابقات آزاد مهارت "کشوری" نماچینی آجر، نوزدهم و بیستم مهرماه با همکاری گروه کارخانجات آجرنماچین اصفهان برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، آرش اخوان طبسی گفت: مسابقات آزاد مهارت با هدف ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه های اقتصادی، صنایع و صنوف برای ارتقای مهارت شاغلان و توسعه مشارکت صنایع و صنوف با بخش های آموزشی، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل فنی و تجارب حرفه ای بین شاغلان و بنگاه های اقتصادی برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: در این راستا به منظور ایجاد رقابت سالم بین جوانان کشور، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با همکاری گروه کارخانجات آجرنماچین، همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان اقدام به برگزاری مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر از نوزدهم لغایت بیستم مهرماه سال جاری در محل نمایشگاههای بین المللی پل شهرستان اصفهان نموده است.
اخوان گفت: این مسابقات با حضور 30 رقابت کننده از سراسر کشور از ساعت 9 صبح جمعه 19 مهرماه با اجرای مراسم افتتاحیه آغاز و پس از انجام مسابقات طی دو روز، در مراسم اختتامیه که ساعت 19 بعدازظهر بیستم مهرماه برگزار می گردد نتایج اعلام و برندگان  معرفی خواهند شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز