امام جمعه موقت اصفهان:

نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره می کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۲:۱۲
کد خبر: ۹۱۰۲۱۵
نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره می کنیم
امام جمعه موقت اصفهان گفت: درحال حاضر نه جنگی خواهد شد و نه مذاکره‌ای صورت می‌گیرد.آمریکایی ها جرات آمدن به سمت ما را ندارند و مذاکره نیز جز فریب چیزی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،حجت الاسلام والمسلیمن سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان ‌اظهار کرد: هر کس در دنیا و آخرت کامیاب شد، به واسطه تقوا بود. ترک گناهان و توجه به عنایات الهی از آثار تقوا است.  دنیا مقدمه و محل امتحان آخرت است، از روزهای آینده غافل نشوید. لحظه به لحظه در معرض امتحان الهی هستید، شب به شب به روزی که گذشت و آنچه که کردیم فکر کنیم چرا که برما واجب است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد:همه را به تقوا و دوری از تمام محرمات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دینی دعوت می کنم. اگر همه چیز برای خدا باشد ضرر نخواهید کرد، اما اگر  حزب بازی را پیش گرفتید این نشانه بی تقوایی وخطرناک ترین گناهان نیز گناه سیاسی است.

میردامادی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما همه یک خط و راه دارند. همه نائب ولایت فقیه و سربازان امام زمان هستند.

وی در ادامه افزود: زمانی که اورانیوم غنی شده از اروپایی ها خواستیم به ما ندادند اما در عرض ۲۰ روز سطح غنی سازی را به ۲۰ درصد رساندیم. در زمان جنگ تحمیلی یک ضد هوایی خوب نداشتیم اما امروز انواع پهبادها و پدافند لازم برای دفاع را داریم. زدن پهباد امریکایی که ادعا می کردند هیچ راداری قادر به کشف آن نیست توسط موشک ما معجزه ای بود که در دنیا صدا کرد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود:از نظر علمی موفقیت های ایران به اندازه ای زیاد است که دنیا باید علم را از کشور ما بگیرد با این حال چرا باید در یک نظام اسلامی مسئولین زیر بال و پر نخبگان را نگیرند، چرا باید فارغ التحصیل ما در خیابان ها سرگردان باشد  و نتواند ازدواج کند. 

وی تصریح کرد: امروز هر کسی بخواهد به این کشور تجاوز کند محکوم به نابودی است.  زمانی کشوری می‌تواند ادعا کند استقلال دارد که اگر کشور دیگری تحریم کرد بتواند ایستادگی کند، همانطور که ما ایستادیم.

میردامادی افزود: آمریکا پشیمان است و به این نتیجه رسیده است که کشوری قوی در برابر آن‌ها قرار دارد. آن‌ها هیچ وقت جز ضرر و زیان چیزی برای ما نخواهند داشت و باید به این ملت قهرمان متکی باشیم.درحال حاضر نه جنگی خواهد شد و نه مذاکره‌ای صورت می‌گیرد. آن‌ها جرات آمدن به سمت ما را ندارند و مذاکره نیز جز فریب چیزی نیست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز