فرمانده انتظامی استان اصفهان:

رانندگان موظفند در هر شرایطی برای خودروهای آتش نشانی راه باز کنند

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۶:۲۸
کد خبر: ۹۱۰۴۶۶
رانندگان موظفند در هر شرایطی  برای خودروهای آتش نشانی راه باز کنند
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت : مردم طبق قانون موظفند در هر شرایطی راه را برای خودروهای آتش نشانی باز کنند زیرا که شاید دقایق یا ثانیه هایی زودتر رسیدن آتش نشانان میتواند از یک فاجعه جبران ناپذیر جلوگیری کند .قطعا با متخلقین و رانندگانی که همکاری لازم را با امدادگران ندارند برخورد قانونی خواهد شد .
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مهدی معصوم بیگی در دیدار با رئیس سازمان آتش نشانی اصفهان اظهار داشت:من برای آتش نشانان و همه نیروهایی که جان خود را برای نجات جان و مال همنوعات خود به خطر می اندازند احترام خاصی قائلم و قلباً دوستشان دارم .
وی در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی موافق برگزاری سمینارها و همایشها و مانورهای مشترک بین آتش نشانی ، اورژانس و ناجا است  و این موضوع پیگیری می شود. 
سردار معصوم بیگی ادامه داد : مردم طبق قانون موظفند در هر شرایطی راه را برای خودروهای آتش نشانی باز کنند زیرا که شاید دقایق یا ثانیه هایی زودتر رسیدن آتش نشانان میتواند از یک فاجعه جبران ناپذیر جلوگیری کند .
قطعا با متخلقین و رانندگانی که همکاری لازم را با امدادگران ندارند برخورد قانونی خواهد شد .

در پایان سردار معصوم بیگی از آتش پاد گلابی به واسطه حضورشان به همراه فرماندهان ارشد آتش نشانی در دفتر فرماندهی انتظامی ناجا که برای عرض تبریک به کلیه عزیزان خادم به مردم حاضر شده بودند ، تشکر و قدردانی کرد و خواستار ارتباط و همکاریهای بیشتر دوجانبه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز