تولیت موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت خبر داد؛

اهدای نشان ولایت به برگزیدگان کنگره حضرت امام علی (علیه‌السلام)

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۰:۱۳
کد خبر: ۹۱۰۷۷۶
اهدای نشان ولایت به برگزیدگان کنگره حضرت امام علی (علیه‌السلام)
دبیر اجرایی کنگره«بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی (علیه‌السلام)» گفت:علاقمندان برای شرکت دراین کنگره تا 10آبان ماه فرصت دارند.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،سید حسین رضازاده،اظهار داشت: کنگره‌ «بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی (علیه‌السلام)» به مناسبت چهاردهمین قرن شهادت امیرالمؤمنین امام علی (علیه‌السلام)، در دی‌ماه سال جاری برگزار می شود.
تولیت و مدیر مسئول موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت (علیهم‌السلام)، در ادامه افزود:این کنگره در بخش‌های مقاله، پایان‌نامه، کتاب، شعر و هنرهای تجسمی، آثار محققان و پژوهشگران را می‌پذیرد و آخرین مهلت دریافت آثار تا 10 آبان 1398 است.
رضازاده تصریح کرد: بعد از تشکیل شورای سیاستگذاری  مراجع بزرگوار تقلید، ضمن ارسال پیام، این حرکت ماندگار را ضرورت و ابتکار جالبی دانستند که نشان از عشق و ارادت والای بنیانگذاران این همایش نسبت به مقام شامخ مولی الموحدین امام علی (ع) دارد.
دبیر اجرایی کنگره تصریح کرد:باتوجه به اعلام فراخوان در سی و چهار محور، درباره ابعاد شخصیتی امام علی (علیه‌السلام) فصل جدیدی پیرامون تحقیق و پژوهش در جامعه حوزویان، دانشگاهیان، محققان، شعرا و هنرمندان را آغاز نمودیم.به همین منظور شورای سیاست‌گذاری با برگزاری جلسات متعدد با شخصیت‌های عالی رتبه حوزوی و دانشگاهی، در راستای برنامه‌ریزی ویژه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره اقدام نموده است.

 تولیت موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت (علیهم‌السلام) یکی از محورهای ارزشمند جانبی این کنگره را اهدای جایزه نشان ولایت به چهارده نفر از شخصیت‌های شاخص فعال در حوزه احیای مکتب ولایت علوی دانست وگفت:سفر به عتبات عالیات، لوح تقدیر، جوایز نقدی نیز از دیگر هدایای این کنگره می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز