شهردار اصفهان:

احیای محور چهار باغ آثاری همیشگی برای اصفهان دارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۵:۱۴
کد خبر: ۹۱۱۲۲۳
احیای محور چهار باغ آثاری همیشگی برای اصفهان دارد
شهردار اصفهان گفت: علاوه بر جلب مشارکت بخش خصوصی، انضباط مالی شهرداری در دو سال گذشته افتخار بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،  قدرت ا... نوروزی در نودو هشتمین نشست علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهراصفهان اظهار داشت:  کل بودجه‌ای عمرانی امسال ۱۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و۷۳ درصد بودجه مصوب ۸۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی نیمه امسال جذب شده است.

وی ادامه داد:محور چهارباغ، رینگ چهارم، خط دو مترو، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده،طرح جامع شهر اصفهان، برنامه اصفهان ۱۴۰۵ و، ۲۰۲۰ از جمله طرح‌هایی است که دارای آثار وبرکات همیشگی است.

شهرداراصفهان خاطرنشان کرد:تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و جایگزینی اتوبوس‌های جدید و پیش بینی فروش اوراق مشارکت برای خط دو متروی اصفهان مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرای شهرداری برای کاهش آلودگی هواست.

وی در ادامه گفت: علاوه بر جلب مشارکت بخش خصوصی انضباط مالی شهرداری در دو سال گذشته افتخار بزرگی است و ساماندهی سرمایه‌های انسانی در شهرداری یکی دیگر از موفقیت‌های این دوره است.

شهردار اصفهان ادامه داد: تلاش در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال موفقیتی است که با فعال شدن پروژه‌های نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید که موجب رونق کسب و کار شده، محقق شده است، زیرا هر پروژه تعداد زیادی اشتغال ایجاد کرده و فضای عمرانی شهر را رونق داده است.

نوروزی تصریح کرد: اصلاح زیرساخت‌های شهر که آثار آن برای همه روشن خواهد شد، سامانه املاک، سامانه بودجه شهرداری، بارگذاری و شفاف سازی اطلاعات شهرداری اصفهان، عقد قراردادهای AVL و AFC برای هوشمندسازی شهر از دیگر فعالیت‌های انجام شده در بازه زمانی مهرماه ۹۷ تا مهر ۹۸ است.

وی همچنین با اشاره به تعداد برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار شده دراصفهان اظهار کرد: در این سازمان و مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در یکسال اخیر درمجموع ۲۰۲۵ برنامه اجرا شده ومیزان رضایت از برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته ۷۸.۳ درصد بوده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز