مدیرمنطقه ۱۲شهرداری اصفهان:

نمایشگاه بین المللی سنگ در اصفهان احداث می شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۶:۱۵
کد خبر: ۹۱۲۱۹۸
نمایشگاه بین المللی سنگ در اصفهان احداث می شود
مدیرمنطقه ۱۲شهرداری اصفهان گفت:نمایشگاه بین المللی سنگ را در مجاورت شهرک صنعتی محمود آباد احداث خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،علی باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:در این منطقه ۹ پروژه آماده بهره برداری است، گفت: تا یک ماه آینده ۳۴ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۲ افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.شهربازی و پارک‌ها همچنین امکاناتی که در آینده احداث می‌شود می‌تواند موقعیت گردشگری خوبی در این منطقه ایجاد کند.

وی افزود: درصدد راه اندازی پیست دوچرخه سواری و موتور سواری در سطح این منطقه هستیم؛ همچنین در آینده نمایشگاه بین المللی سنگ را در مجاورت شهرک صنعتی محمود آباد احداث خواهیم کرد.

باقری تصریح کرد: شهرک صنعتی محمود آبادباید به محل دیگری منتقل و محل فعلی به فضاهای خدماتی که آلایندگی نداشته باشد تبدیل شود.

وی  با تأکید بر اینکه سند ۲۰۲۰ و پروژه‌های محرک توسعه می‌تواند ما را به سمت درآمدهای پایدار سوق دهد، گفت: توسعه بیمارستان امام حسین (ع)، راه اندازی بازارهای سنگ و نمایشگاه خودرو، پایانه حمل ونقل بار می تواند در آینده بسیاری از مشکلات این منطقه را رفع کند.

مدیرمنطقه ۱۲شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خیابان امین نیز برای نخستین بار در سطح شهر اصفهان در زمینی به وسعت ۳۲۵ مترمربع و زیربنای یک‌هزار و ۱۲۲ مترمربع اجرا می‌شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز