استانداراصفهان :

هدف از دولت الکترونیک تسهیل کار مردم است

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۰:۴۸
کد خبر: ۹۱۲۷۸۳
هدف از دولت الکترونیک تسهیل کار مردم است
استاندار اصفهان گفت: هدف از دولت الکترونیک تسهیل در کار مردم و کاهش رفت و آمدهای آنان به ادارات و سازمان های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،عباس رضایی در جلسه کارگروه دولت الکترونیک اظهار داشت: چگونگی ارتباط G-NAF با SDI به منظور شکل گیری و تحقق دولت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت تا ظرفیت دستگاه های اجرایی همچون شهرداری، پست و مخابرات برای پیاده سازی این سیستم ها مشخص شود.

 

وی ادامه داد: هدف از دولت الکترونیک تسهیل در کار مردم و کاهش رفت و آمدهای آنان به ادارات و سازمان های مختلف است.

 

استاندار اصفهان با بیان اینکه برنامه ریزی لازم در خصوص کاهش آلاینده های هوا باید درستورکار قرار گیرد، عنوان کرد: مصرف بهینه بنزین به عنوان یک سرمایه ملی، ضروری است در همین راستا باید شرایطی فراهم آورد تا افراد بخشی از امور اداری را در بستر اینترنت انجام دهند و کمتر از وسایل نقلیه استفاده کنند.

وی افزود: مقرر شد اجرای سیستم های نوین اداری در چند شهر به صورت پایلوت انجام شود و پس از ارزیابی نهایی در استان اصفهان اجرایی گردد.

رضایی تصریح کرد: باید در جهت رفاه حال مردم و آسایش هرچه بیشتر آنها تلاش کنیم نه اینکه فرایندهای اداری را پیچیده تر نماییم.

استاندار اصفهان از اجرای سامانه  .IR GBA۴ در حوزه کسب و کار خبر داد و گفت: این نرم افزار با همیاری اتاق بازرگانی استان اصفهان و با مشارکت فعالان اقتصادی، اجرا می شود تا شرایط کسب و کار بهبود یابد.

وی خاطرنشان کرد: با فراهم کرن زیرساخت های لازم برای دولت الکترونیک، اصفهان در مسیر توسعه گام های بلندتری بردارد البته این امر باید در یک زمانبندی و برنامه ریزی هدفمند و مدون اجرایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز