حاشیه های دیدار ذوب آهن و مس/باشگاه تجلیل کرد؛هواداران علیه حسینی شعار سر دادند

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۳:۵۲
کد خبر: ۹۱۲۸۳۵
حاشیه های دیدار ذوب آهن و مس/باشگاه تجلیل کرد؛هواداران علیه حسینی شعار سر دادند
در حالی که باشگاه ذوب آهن از مجتبی حسینی تجلیل کرد، هواداران این تیم علیه این مربی شعار سردادند.
 
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم ذوب آهن و مس کرمان از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در ادامه حواشی پیش از آغاز این دیدار را می خوانید:
* حدود ۲۰۰ نفر تماشاگر برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر آمدند که حدود ۳۰ نفر آنها را هواداران مس کرمان تشکیل می دهند.
* پیش ازآغاز مسابقه، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به همراه علیرضا منصوریان با اهدای هدایایی از مجتبی حسینی تجلیل کردند. 
* محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی فر، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، وحید محمد زاده، محمدباقر صادقی، محمدرضا عباسی و میلاد فخرالدینی پیش از شروع مسابقه به سمت مجتبی حسینی رفتند و او را در آغوش گرفتند.
* اعضای هیئت مدیره و رسول کربکندی رییس سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن از جایگاه ویژه نظاره گر این دیدار هستند.
* در دقایق پایانی نیمه نخست، محمدباقر صادقی و وحید محمدزاده دو بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که با وساطت حدادی فر به پایان رسید.
* مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در حین نیمه نخست با هواداران ذوب آهن درگیری لفظی داشت که پس ازچند دقیقه تنش، طرفین آرام شدند. این درگیری به دلیل سر دادن شعار هایی علیه حسینی از سوی هواداران ذوب آهن بوجود آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز