مسی که ذوب نشد/سرمربی سابق ذوب آهن را حذف کرد

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۹:۳۲
کد خبر: ۹۱۲۸۴۱
مسی که ذوب نشد/سرمربی سابق ذوب آهن را حذف کرد
تیم فوتبال مس کرمان موفق شد در ورزشگاه فولادشهر ذوب آهن را شکست دهد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم ذوب آهن و مس کرمان در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان شاگردان مجتبی حسینی توانستند میزبان خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.

در ادامه گزارش این دیدار را خوانید:

در نیمه نخستین این دیدار شاگردان منصوریان مسلط بر بازی بودند و موقعیت های خوبی روی دروازه مس ایجاد کردند اما این بازیکنان مس کرمان بودند که با بازی مستقیم موفق شدند گل نخست را وارد دروازه ذوب آهن کنند و توسط حسین مجلی به گل رسیدند.

ذوب ها پس از این گل سرعت بیشتری به بازی دادند و موفق شدند قبل از پایان نیمه نخست گل تساوی را توسط دانیال اسماعیلی فر به ثمر برسانند.

با شروع نیمه دوم انتظار می رفت که ذوب آهن با توجه به شرایط میزبانی بتواند باز هم به گل برسد و پیروز این دیدار باشند اما شناخت مجتبی حسینی از ذوب آهن کار را برای سبز پوشان اصفهانی سخت کرد.

مس کرمان که با بازی محتاط خود مترصد ضربه زدن به ذوب آهن بود، باز هم موفق شد توسط سروش بزرگ به گل برسد تا دو بر یک پیش بیفتد. شاگردان منصوریان برای جبران گل خورده حملاتی بی برنامه را انجام دادند اما باز هم این مس بود که توانست گل سوم را وارد دروازه محمدباقر صادقی کند.

تعویض های منصوریان در خط حمله و به بازی گرفتن ارسلان مطهری و خلعتبری به صورت همزمان باز هم نتیجه نداشت و حتی مس توسط حسین ملی به گل چهارم هم رسید تا ذوب آهن در خانه غافلگیر شود.

حملات سبز پوشان اصفهان در دقایق پایانی منجر به اعلام پنالتی برای آن ها شد و وحید محمدزاده پشت پنالتی قرار گرفت که ضربه این بازیکن به تیرک دروازه اصابت کرد اما در برگشت خلعتبری توپ را وارد دروازه مس کرد تا ذوب آهن با نتیجه ۴ بر ۲ نتیجه این دیدار را واگذار کند و از جام حذفی کنار رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز