سرمربی مس کرمان :

انتظار چهارگل را نداشتم/زندگی حرفه ای ام را مدیون ذوب آهنم/روز احساسی سختی برای من بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۳:۳۲
کد خبر: ۹۱۲۹۱۰
انتظار چهارگل را نداشتم/زندگی حرفه ای ام را مدیون ذوب آهنم/روز احساسی سختی برای من بود
سرمربی مس کرمان گفت:من تمام زندگی ورزشی ام را مدیون ذوب آهن هستم و این بازی یک بازی احساسی سخت برای من بود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مجتبی حسینی اظهار داشت:باتوجه به اینکه بازی حذفی بود ویک تیم از گردونه خارج می شد طوری برنامه ریزی کردیم که  راه نفوذ ذوب آهن را ببندیم. از ضد حمله ها استفاده کردیم وسریع از پرس اولیه خارج شدیم .ذوب آهن تیم شناخته شده ای است و بازیکنان  برای شکست آن انگیزه داشتند.

 

 مربی تیم مس خاطرنشان کرد:ذوب آهن به دلیل تعطیلی دوهفته ای با مشکل روبرو بود.با هماهنگی تیمی بچه ها و با تمام توان و انگیزه مضاعف، تیم شناخته شده ذوب را شکست دادیم.

 

وی ادامه داد:بازی با ذوب آهن برای من بسیار دشوار و دراین زمین سخت بود. ده سال در این تیم بازی کرده ام و  مربی نیز  بودم.به نوعی زندگی حرفه ای ورزشی ام را مدیون ذوب آهنم اما  امروز از لحاظ حرفه ای  کامل در اختیار مس بودم و با برنامه ریزی نتیجه گرفتیم.

حسینی گفت:انتظار زدن چهار گل را نداشتم ولی بازیکنان با انگیزه و خوب بازی کردند.سریع باید این بازی را فراموش کنیم زیرا  شرایط خویی در لیگ نداریم و باید روی  بازی های بعدی تمرکز کنیم تا در جدول نتایج بهتری کسب کنیم.  

وی در خصوص مشکلات مربیگری در لیگ یک گفت:تفاوت مربی گری در لیگ یک وبرتر زیاد است.در لیگ برتر ثبات بهتری داری و حتی کیفیت زمین و بازیکن قابل مقایسه نیست. تیم های لیگ یک هرسال تغییر نود درصدی دارند.تغییرات در لیگ یک و نبود ثبات به کارمربی ضربه می زند چون نود درصد تیم را باید از نو ببندیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز