پیشنهاد تئاتر/

روایتی نو از کربلا در اسب هایی که در خواب هایم می دوند

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۸:۰۷
کد خبر: ۹۱۴۲۳۷
روایتی نو از کربلا در اسب هایی که در خواب هایم می دوند
تئاتر "اسب هایی که در خواب هایم می دوند" به کارگردانی منصور قربانی با موضوع مذهبی عاشقانه در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،کارگردان تئاتر "اسب هایی که در خواب هایم می دوند"،اظهار داشت: این تئاتر روایتی عاشقانه  از مرد جوانی است که عاشق دختری می شود و خانواده دختر برای مهریه او مواردی را تعیین می کنند و مرد جوان برای به دست آوردنش باید به اولین جنگ پیش رو برود و آن جنگ واقعه کربلا است.

منصور قربانی افزود: وقتی این مرد جوان با حوادث کربلا مواجه می شود از عشق زمینی اش دست می‌کشد و به عشق امام حسین (ع) می رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه این تئاتر برای اولین بار اجرا می شود، اظهار کرد: تئاتر "اسب هایی که در خواب هایم می دوند" تلفیقی از هنر نمایش، سرود، همخوانی ، تعزیه و نتیجه تلاش 20 بازیگر است.

این کارگردان ادامه داد: این تئاتر به نویسندگی محمدرضا آریانفر و سرپرستی رئوف ابرقویی نژاد، از 25 تا 29 مهرماه در هنرسرای خورشید ، از 30 مهرماه تا 3 آبان ماه در کانون امام خمینی (ره) و از 4 تا 7 آبان ماه در سالن کوثر از ساعت 19 اجرا می شود.

قربانی افزود: این تئاتر از سوی دفتر تخصصی تئاتر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری گروه هنری بهشت آیین و دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در حال اجرا است. علاقه مندان برای تهیه بلیط و تماشای این تئاتر می توانند به سایت navayemehr.ir  مراجعه کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز