رییس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

بهبود شاخص فضای کسب و کار استان اصفهان در تابستان ۹۸

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲:۲۱
کد خبر: ۹۱۵۱۵۰
بهبود شاخص فضای کسب و کار استان اصفهان در تابستان ۹۸
رییس اتاق بازرگانی اصفهان از بهبود شاخص فضای کسب و کار استان در تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مسعود گلشیرازی اظهار داشت:تعامل و همکاری بیشتر دستگاههای اجرایی استان به منظور کاهش نرخ بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی ضروری است.

وی در ادامه افزود:نمایندگان دوره نهم اتاق اصفهان با توجه به اهمیت موضوع، بهبود فضای کسب و کار استان، شاخص گرایی و کمک به رفع مشکلات فعالان اقتصادی را در اولویت اهداف و برنامه خود قرار داده اند.  

گلشیرازی تصریح کرد: شاخص فضای کسب و کار استان  از 6.33 به 6.10 بهبود یافته  است.خوشبختانه در سال 98 شاهد بهبود نسبی شاخص فضای کسب و کار استان در فصل بهار و تابستان بودیم به نحوی که این شاخص از 6.47 در سال 97 به ترتیب به   6.33  و 6.10 در بهار و تابستان سال جاری بهبود یافت.

وی کاهش فاصله شاخص فضای کسب و کار استان با میانگین کشور از 0.16 به 3 0.0 را در فصل گذشته نشان دهنده بهبود نسبی این شاخص در استان عنوان و تصریح کرد: به رغم این بهبود، همچنان فضای کسب و کار استان از شرایط مطلوب  فاصله داشته و نیازمند همراهی و تعامل همه سازمان های دولتی و حاکمیتی برای بهبود بیش از پیش فضای کسب و کار اصفهان به منظور ایجاد رونق تولید، افزایش سرمایه گذاری و اشتغالزایی در استان هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز