رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورای پنجم اصفهان در دوسال ۷۰۰ مصوبه داشت

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۰:۳۷
کد خبر: ۹۱۵۳۷۹
شورای پنجم اصفهان در دوسال ۷۰۰ مصوبه داشت
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای پنجم در دو سال نخست فعالیت خود بیش از ۷۰۰ مصوبه داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصراصفهانی در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به وظایف متعدد شورای شهر اظهار داشت: شورای اسلامی در کنار  برنامه پنج ساله برنامه ششم شهر اصفهان را تدوین خواهد کرد و در عین حال برنامه پنج ساله پنجم را نیز عملیاتی می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد:نظارت بر امور شهرداری‌ها، سازمان‌ها و شرکت های وابسته از دیگر ماموریت‌های شورای شهر است.بررسی، تصویب یا رد لوایحی که از سوی شهرداری در صحن علنی شورا مطرح می شود، دیگر وظیفه شورای شهر است.

وی  با اشاره به لوایح و مصوبات یکسال گذشته شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: ۳۵۰ مصوبه در سال اول فعالیت و ۳۹۰ مصوبه در سال دوم شورای پنجم داشتیم؛ یکی از ویژگی های شورای شهر این است که در کوتاهترین زمان ممکن لوایح از سوی شهرداری و البته بر اساس نیازها و با در نظر گرفتن برنامه پنج ساله و سالانه بر مبنای بودجه، به شورای شهر ارایه و نمایندگان مردم در شورای شهر لوایح را بررسی و تلاش برای همراهی با شهرداری برای تسهیل امور مردم و پیشبرد امور شهر دارند.

وی ادامه داد: شورای پنجم در دو سال نخست فعالیت خود بیش از ۷۰۰ مصوبه داشته که از این تعداد مواردی مربوط به مباحث املاکی، مناطق ۱۵ گانه و ماموریت های مختلف شورای شهر و شهرداری همچون حمل ونقل، شهرسازی، فضای سبز، امور فرهنگی و اجتماعی بوده است.

 

 

نظر شما