تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله (ص) در اصفهان

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۱۶۰۳۲
تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله (ص) در اصفهان
معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص) تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله (ص) در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ،ولی الله روان اظهار داشت:همزمان با بیست و هشتم صفر سالروز رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) زیارت‌نامه حضرت رسول اکرم (ص) در ۲۵ شهرستان از استان اصفهان قرائت می شود.

وی با بیان اینکه باید زمینه ترویج شعائر اسلامی بیش از پیش در جامعه فراهم شود تصریح کرد: قرائت زیارت رسول اکرم (ص) با هدف تبیین این شعائر و همچنین ادای احترام به پیامبر بزرگ اسلام (ص) هر سال همزمان با بیست و هشتم صفر سالروز رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در اصفهان و سایر شهرستان‌های این استان و در کنار امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه شاخص استان قرائت می‌شود.

معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در این تجمع علاوه بر عزاداری در سوگ پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مباحثی در زمینه ترویج فرهنگ نبوی مطرح می‌شود و عزاداران  با ابعاد زندگی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) آشنا می‌شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز