اورژانس اصفهان درچذابه ۳۹۹ ماموریت انجام داد

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۴:۴۸
کد خبر: ۹۱۶۵۷۴
اورژانس اصفهان درچذابه ۳۹۹ ماموریت انجام داد
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: واحدهای اعزامی اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان به مرز چذابه در ایام اربعین حسینی (ع) ۳۹۹ ماموریت امدادی را انجام دادند و به مصدومان و بیماران در راهپیمایی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، غفور راستین اظهار داشت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به منظور پوشش امداد- سلامت مراسم اربعین اباعبدالله الحسین (ع) ۹ دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه خودروی تعمیرات سیار را به همراه ۲۵ نفر پرسنل به مرز چذابه اعزام کرد.

وی افزود: نیروهای فوریت‌های پزشکی اصفهان در مدت استقرار در مرز چذابه ۳۹۹ ماموریت را انجام دادند که در این ماموریت‌ها ۳۵ نفر را به بیمارستان و ۴۶ نفر را به درمانگاه مرزی اعزام و ۳۱۸ نفر را به صورت سرپایی در محل درمان کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت، ۳۴۳ مورد مربوط به مشکلات داخلی، ۱۹ مورد قلبی، ۱۷ تنفسی، ۱۵ مورد مشکل ترومایی، ۴ مورد مشکلات زنان و زایمان و ۲ مورد سوختگی بوده است.

راستین خاطرنشان کرد: تعمیرگاه سیار اعزامی از اصفهان نیز در ۳۳ ماموریت، آمبولانس‌ها و خودروهای اعزامی از استان‌های کشور را در مرز چذابه تعمیر کرد.

وی گفت: آمبولانس‌ها و پرسنل اعزامی از استان اصفهان از تاریخ ۱۵  لغایت ۲۸مهرماه بصورت شبانه روزی در کنار موکب‌ها و محل های استقرار تعین شده مستقر بوده و به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی میکردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز