صدور قرار بازداشت برای ضارب بسیجی کاشانی

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۴:۵۰
کد خبر: ۹۱۸۱۱۰
صدور قرار بازداشت برای ضارب بسیجی کاشانی
معاون دادستان کاشان گفت:با انجام امور اطلاعاتی و همکاری خالصانه اداره اطلاعات ضارب اصلی بسیجی کاشانی در تهران دستگیر و برای او قرار بازداشت موقت صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،روح الله دهقانی اظهار داشت: روز جمعه سوم آبان،چند نفر از بسیجیان کاشانی در قالب گشت رضویون در محدوده پارک شهدای فاز دو ناجی آباد به دو دستگاه خودروی سواری با سرنشینان دختر و پسر برخورد می‌کنند و پس از تذکر لسانی یکی از رانندگان با سلاح سرد به آن‌ها حمله و یکی از آن‌ها را از ناحیه پهلوی چپ مجروح می‌کند.

معاون دادستان کاشان تصریح کرد:خوشبختانه با انجام امور اطلاعاتی و همکاری  اداره اطلاعات ضارب اصلی در تهران دستگیر و برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.

وی در ادامه افزود :امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و دین اسلام قیام کرد و این موضوع بر اهمیت اقدام این بسیجی کاشانی می‌افزاید.

دهقانی با بیان اینکه قانون در برخورد با چنین افرادی هیچ گاه کوتاه نمی‌آید، گفت: برخورد قاطع با متعرضان می‌تواند جلوی سایر اقدامات را نیز بگیرد و بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با بررسی دقیق این موضوع بر اساس قانون به صورت قاطع برخورد نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز