عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

آینده در دست نوجوانان است/فرهنگسراهای تخصصی باید کل شهر را پوشش دهند

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۵:۵۶
کد خبر: ۹۱۸۷۰۹
آینده در دست نوجوانان است/فرهنگسراهای تخصصی باید کل شهر را پوشش دهند
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ابتدای شورا تأکید داشته ایم که فرهنگسراهای تخصصی باید برای کل شهر برنامه ریزی و سیاست گذاری های لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،فریده روشن در حاشیه جشن پایان دوره اول"به وقت نوجوانی" در مورد این طرح اظهار داشت: مهم ترین نکته این برنامه مشارکت همه فرهنگسراها بود چرا که از ابتدای شورا تأکید داشته ایم فرهنگسراهای تخصصی باید برای کل شهر برنامه ریزی و سیاست گذاری های لازم را داشته باشند که این نکته مثبت در طرح "به وقت نوجوانی" به وقوع پیوست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با توجه به اینکه مهم ترین نکته ای که در بین نوجوانان باید به آن توجه کرد، اعتماد به نفس و مشارکت دادن آن ها در برنامه های مختلف است لذا این برنامه به طور کامل به همت خانه نوجوان از مراکز فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مناطق 15 گانه شهردای از سوی نوجوانان اجرا شد.

وی در ادامه عنوان کرد: شادی و نشاط  نوجوانان سبب بروز خلاقیت های موجود در بین آن ها می شود لذا انتظار می رفت با اجرای این طرح، آن ها خلاقیت های خود را بارور و استعداد هایشان که نفهته است را بیدار کنند تا بتوانیم از این ظرفیت بیشتر از گذشته استفاده کنیم.

روشن همچنین تصریح کرد: این نوجوانان هستند که آینده شهر را می سازند و از این که برنامه برای آن ها داشته باشیم و بتوانیم به آن ها جهت دهیم که در راه درست قرار بگیرند خیلی ارزشمند است لذا باید از کلیه متولیان فرهنگی تشکر کرد که برنامه ریزی برای نوجوانان دارند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان گفت: در شورای شهر سیاست این گونه است که با استفاده از فرهنگسراهای تخصصی همه مناطق شهرداری را پوشش دهیم و در کمیسیون فرهنگی هدف همین بوده تا حمایت های کافی از این موضوع انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز