اکران«تمام چیزهایی که جایشان خالی ست» در هنر و تجربه اصفهان

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۹:۲۵
کد خبر: ۹۱۸۷۳۲
اکران«تمام چیزهایی که جایشان خالی ست» در هنر و تجربه اصفهان
مستند «تمام چیزهایی که جایشان خالی ست» ساخته زینب تبریزی امروز شنبه 11آبان ماه از ساعت 19در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مستند «تمام چیزهایی که جایشان خالی ست» به نویسندگی و کارگردانی زینب تبریزی، روایتگر زندگی ۲ زن به نام‌های بهناز و جمیله است که هر ۲ به سرطان پستان مبتلا بوده‌اند. یکی با وجود مبارزه‌ای طولانی از دنیا می‌رود و دیگری بعد از بهبودی کامل به فعالیت‌های خیریه و آگاهی بخش به بیماران مبتلا مشغول می‌شود.

زینب تبریزی ، فعالیت فیلمسازی خود را از سال 85 با ساخت فیلم های کوتاه و تجربی آغاز کرد. نخستین فیلم تجربی او با نام " هشت دقیقه بیشتر" {1387} که با الهام ازفیلمی کوتاه ساخته شده است موفق به حضور دربیست و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران شد .همچنین این فیلم موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلم تجربی از چهارمین دوره جشنواره زنان فیلمساز ( پروین اعتصامی ) شد .

تبریزی درباره ساخت «تمام چیزهایی که جایشان خالی ست»گفت:"به دلیل اهمیت و فراگیر شدن این سرطان در ایران تشویق به ساخت فیلمی با این موضوع شدم. در ابتدا از زیر بار این مسئولیت طفره می رفتم چون از واژه  سرطان می ترسیدم .اما بعد از مدتی و با آشنایی با زنان بهبود یافته سرطان پستان که به طور خودگردان در موسسه ای با همین نام فعالیت می کنند دریافتم این بیماری هم مثل خیلی از بیماری های دیگر قابل شکست دادن است.کسی که سرطان را شکست می دهد بعد از بهبودی، معنای واقعی تک تک لحظه های زندگی را درک می کند ، از آن بهره می برد و باقی عمرش را به بهترین شکل زندگی می کند."

این مستند در مدت زمان ۷۴ دقیقه ساخته شده است و دیگر عوامل آن عبارتند از: فیلمبردار فاز اول: محمد عاشقی، فیلمبردار فاز دوم: علی رشیدی فر، صدابردار فاز اول: علی علوی، صدابردار فاز دوم: امیر پرتوزاده، تدوینگر: فرحناز شریفی، دستیار تدوین: سولماز افتخاری، آهنگساز: صبا ندایی، نویسنده گفتارمتن: سینا دادخواه و مریم صابری، راوی: سولماز غنی، مشاور کارگردان: عطیه عطارزاده، مشاور تهیه کننده: امید بلاغتی، صداگذار: حسن شبانکاره، طراح لباس: نرگس موسوی، توازن نور و رنگ: رضا تیموری، طراح پوستر: طاها ذاکر، مدیر تولید: روح الله فرح، تهیه کنندگان اجرایی: ناصر تبریزی، ندا نوبری، با حمایت سایت حامی جو، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز