شهردار فلاورجان:

زیباسازی حاشیه پل تاریخی ورگان گردشگری شهر را متحول می کند

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۲:۱۲
کد خبر: ۹۱۸۷۵۴
زیباسازی حاشیه پل تاریخی ورگان گردشگری شهر را متحول می کند
شهردار فلاورجان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه ساماندهی و زیباسازی حاشیه رودخانه زاینده رود در منطقه همجوار با پل تاریخی ورگان به خوبی در حال اجراست و با این طرح،به زودی شاهد تحول گردشگری در شهرفلاورجان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،جواد نصری  اظهار داشت:ساماندهی و زیباسازی حاشیه رودخانه زاینده رود در منطقه همجوار با پل تاریخی ورگان  و احداث پارک حاشیه ای به زودی به پایان می رسد.همچنین پروژه پیاده رو سازی ضلع شرق بلوار دانشگاه فلاورجان و   پروژه میدان جمهوری وتکمیل  لوله گذاری محله گارماسه جهت دفع آبهای سطحی نیز رو به تکمیل هستند.

شهردار فلاورجان انجام بازدیدهای میدانی را زمینه ساز اجرای کمی و کیفی پروژه های عمرانی دانست اظهار داشت:   این اقدامات  درجهت مرتفع ساختن مشکلات شهر مفید و   از وظایف مدیریت شهری است.

جواد نصری در ادامه افزود: مدیریت شهری با تمام توان، فعالیتهای عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد نمود و در این راستا از همراهی و همکاری و صبر و شکیبایی تمامی شهروندان تشکر و قدردانی می نمایم.

وی تصریح کرد: پروژه های شورا باید با سرعت بیشتری انجام و به منظور تکریم شهروندان هر چه زودتر به بهره برداری برسند.

 وی پیشرفت فیزیکی  پروژه  ساماندهی و زیباسازی حاشیه رودخانه زاینده رود را مثبت ارزیابی کرد وگفت:با این طرح،به زودی شاهد تحول گردشگری در شهرفلاورجان خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز