قهرمانی اصفهان در المپیاد بیماران خاص و پیوند اعضا کشور

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۳:۲۵
کد خبر: ۹۱۹۷۸۵
قهرمانی اصفهان در المپیاد بیماران خاص و پیوند اعضا کشور
تیم اعزامی استان اصفهان به مسابقات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا کشور با کسب بیشترین مدال با اقتدار در رده آقایان و بانوان بر سکوی اول ایستاد .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مسابقات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا کشور در رشته های دارت، شنا، شطرنج و تنیس روی میز با حضور فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

امیر حسین مولائی در رشته قرآن مقام اول نوجوانان و مهدی کیانی مقام دوم را به دست آورد.

رضا جباری نیز تکنیکی ترین و با اخلاق ترین ورزشکار معرفی شد.

در رشته دارت فائزه ابوالحسنی و سپهر صادقی مدال طلا و کیمیا جوانبخت و مجتبی سورانی مدال نقره را در رده سنی نوجوانان بر گردن آویختند.

در شنا نرگس جبروتیان با کسب دو مدال طلا در بخش قورباغه و آزاد، در رده سنی نوجوانان لاریسا شجاعی در بخش آزاد مدال طلا و در قورباغه مدال نقره در رده سنی نو نهالان، امیر ارسلان شب انگیز در بخش قورباغه مدال نقره و در بخش آزاد مدال برنز رده سنی نوجوانان

امیرحسین جعفر زاده نیز در بخش قورباغه و آزاد دو مدال برنز را به دست آوردند.

همچنین در شطرنج محمد صادق قاسمی برنز رده سنی نو نهالان را به دست آورد.

در تنیس روی میز محدثه قزوینی زاده . طلای رده سنی نو جوانانآیدا هلاکوئی طلای رده سنی نونهالان و امیر عباس سعیدی مدال نقره رده سنی نونهالان را کسب کردند.

این مسابقات در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد و تیم منتخب استان اصفهان که با حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این مسابقات شرکت کرد با اقتدار بر سکوی اول ایستاد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز