مدیر موزه هنر‌های معاصر:

نمایشگاه های هنری به نقد نیز نیاز دارند/ برگزاری سومین نشست تخصصی بررسی نمایشگاه "دیروز نقاش امروز هنرمند"

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۰:۴۶
کد خبر: ۹۲۰۱۷۱
نمایشگاه های هنری به نقد نیز نیاز دارند/ برگزاری سومین نشست تخصصی بررسی نمایشگاه دیروز نقاش امروز هنرمند
مدیر موزه هنر‌های معاصر گفت: هنوز در اصفهان نمی‌دانیم هنر معاصر چیست و آیا به امروزی بودن هنر ختم می‌شود یا هنر معاصر به اثر هنری می‌گویند که برای زمانه خودش خلق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیر موزه هنر‌های معاصر اصفهان گفت: نمایشگاه پژوهشی "دیروز نقاش امروز هنرمند" با ۷۳ نقاش اصفهانی کار خود را آغاز کرده و تا ۱۷ آبان ادامه دارد و سومین نشست تخصصی بررسی نمایشگاه "دیروز نقاش امروز هنرمند"، ۱۴ آبان از ساعت ۱۰ صبح در موزه هنر‌های معاصر اصفهان برگزار می‌شود.

مهدی تمیزیاظهار داشت: موزه هنر‌های معاصر قصد دارد برای همه رشته‌های هنری چنین نمایشگاهی برگزار کند که آیتم‌های انتخاب هنرمندان این است که هنرمند باید حتما فعالیتش را با آن حرفه آغاز کرده و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت هنری حرفه‌ای داشته باشد همچنین بیش از ۱۵ سال در زیست بوم اصفهان زندگی کرده باشد.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه‌ها حتما باید جلسات نقد و بررسی انجام شود افزود: برای نمایشگاه چهار نشست تخصصی در نظر گرفته شده که سومین نشست تخصصی بررسی این نمایشگاه ۱۴ آبان در گالری شماره ۴ موزه هنر‌های معاصر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

مدیر موزه هنر‌های معاصر گفت: رکن معاصریت هنر در همه این نشست‌ها مطرح و بررسی می‌شود، چون هنوز در اصفهان نمی‌دانیم هنر معاصر چیست و آیا به امروزی بودن هنر ختم می‌شود یا هنر معاصر به اثر هنری می‌گویند که برای زمانه خودش خلق می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز