فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

خصومت شخصی، انگیزه ربایندگان دختربچه پنج ساله/ فاطمه به آغوش خانواده بازگشت

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۵:۵۷
کد خبر: ۹۲۰۵۳۸
خصومت شخصی، انگیزه ربایندگان دختربچه پنج ساله/ فاطمه به آغوش خانواده بازگشت
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت:دختر بچه پنج ساله که در مقابل مهد کودک ربوده شده بود پس از گذشت یک روز و یک شبانه روز به آغوش خانواده بازگشت، گفته می‌شود انگیزه ربایندگان برای ربودن این دختر خصومت شخصی با پدر کودک بوده است.

سردار مهدی معصوم‌بیگی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان،با اشاره به ربوده شدن دختر بچه پنج ساله در استان اصفهان اظهار کرد: ساعت هشت و نیم صبح روز یکشنبه دختر بچه پنج ساله ساکن گلدشت که همراه  مادرش عازم مهد کودک بوده است با حمله دو نفراز سرنشینان یک سواری پراید ربوده می‌شود. 

وی  ادامه داد: اکیپ‌های تخصصی پلیس آگاهی اصفهان و نجف‌آباد با اقدامات خاص و ابزار و فناوری های روز پلیس سرنخ هایی از ربایندگان پیدا می‌کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دختر بچه یک روز و یک شبانه روز در یکی از خانه های شهرستان های اطراف نگهداری شده است، تصریح کرد: نیروهای پلیس موفق شدند ربایندگان فاطمه را طی یک عملیات ضربتی در استان اصفهان دستگیر کنند وسپس محل اختفای دختربچه را پیدا کنند.
معصوم بیگی ادامه داد: کودک پنج ساله در صحت و سلامتی کامل به آغوش خانواده بازگشت و در تحقیقات اولیه پلیس آگاهی مشخص شد که انگیزه آدم‌ربایان خصومت شخصی با پدر فاطمه بوده است.
وی اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی استان اصفهان این کودک را مانند فرزند خود دانسته و حافظ مال و جان و ناموس مردم خواهند بود و پلیس آگاهی استان اصفهان توانست با هوشمندی مأموران پلیس آگاهی و استفاده تجهیزات پیشرفته و به‌روز کشف جرم با این پرونده خاتمه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز