با ورود نویدکیا فشار تیم حریف را کم کردیم؛

قلعه‌نویی: بچه‌ها با غیرت تراکتور را کنار زدند

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۶:۳۱
کد خبر: ۹۲۰۶۷۱
قلعه‌نویی: بچه‌ها با غیرت تراکتور را کنار زدند
سرمربی تیم سپاهان پس از برد تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان سپاهان خیلی باغیرت و حرفه ای بازی کردند. برای نمونه نورافکن با توجه به اینکه تیم پزشکی گفت نباید بازی کند ولی با غیرت آمد و بازی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.سرمربی تیم سپاهان پس از برد دو بر صفر تراکتورسازی تبریز گفت:

گل‌های سپاهان را سجاد شهباززاده (دقیقه ۴۴) و کی روس استنلی (دقیقه ۵۱) برای سپاهان به ثمر رساندند.

امیر قلعه نویی در نشست بعد از بازی با تراکتور اظهار داشت:  با تغییرات در نیمه اول و ورود نوید کیا به زمین توانستیم فضای ایجاد شده و سنگینی بازی را از روی تیم برداشتیم.

وی در ادامه افزودخوشبختانه در حال حاضر شرایط ما در جدول خوب است،بازیکنان سپاهان خیلی باغیرت وحرفه ای بازی کردند. برای نمونه نورافکن  با توجه به اینکه تیم پزشکی گفت نباید بازی کند ولی با غیرت آمد و بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با ورود رسول نویدکیا فشار بازی را کم کردیم. صد درصد کیروش مصدوم شده است و علی قربانی هم خیلی خوب بازی کرد.رسول واقعاً خوب بود و فشار تیم حریف را گرفت و نویدکیا بازیکن من در مس هم بود و دنبال این هستیم به پیشکسوت‌هایمان احترام بگذاریم، اما قداست این بازیکنان بسیار مهم است.

قلعه نویی درباره اینکه چرا درباره چمن با تابش صحبت نمی‌کند، گفت: ما بار‌ها با ایشان صحبت کرده‌ایم، وضعیت و نوع چمن خوب است، اما زیرسازی آن خراب است، دستگاه خریداری شده، اما هنوز نیامده و امیدواریم به زودی درست شود.

شاگردان امیر قلعه نویی با این پیروزی خانگی ۲۲ امتیازی شدند و همچنان صدر جدول را در اختیار خود نگه داشتند. تراکتور هم سومین شکست متوالی را تجربه کرد تا همچنان ۱۷ امتیازی باقی بماند.

نظر شما