معاون اداره کل ورزش و جوانان اصفهان خبر داد؛

برگزاری دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد/ اصفهان بیشترین سازمان های مردم نهاد را دارد

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۴:۱۹
کد خبر: ۹۲۱۲۲۱
برگزاری دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد/  اصفهان بیشترین سازمان های مردم نهاد را دارد
معاون اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: روز یکشنبه 19 آبان ماه با حضور 48 کاندید دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد برگزار خواهد شد.
رامین نعیمی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان، با اشاره به برگزاری دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: 48 نفر در انتخابات سازمان های مردم نهاد با یکدیگر رقابت کرده اند که تا کنون 5 نفر استعفا داده اند و احتمال می‌رود تا روز انتخابات بر تعداد استعفاها افزوده شود.
وی با بیان اینکه تعدادی از کاندیدا ها به نفع یکدیگر کناره گیری کرده اند، ادامه داد: طبق آیین‌نامه ابلاغ شده سمن هایی که تا آخر سال 97 تشکیل شده اند مجوز حضور و شرکت در انتخابات را خواهند داشت و با توجه به بررسی های انجام شده 230 سمن در انتخابات حضور خواهند داشت.
معاون اداره کل ورزش و جوانان گفت: دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان، ناظر انتخابات، نماینده استانداری و اعضای ستاد ساعت 8 و نیم صبح روز یکشنبه 19 آبان ماه در سالن همایش خانه معلم شماره3 واقع در خیابان پروین برگزار خواهد شد.
نعیمی با اشاره به زمان‌بندی برنامه انتخابات، تصریح کرد: در ابتدا کاندیدا برنامه خود را اعلام خواهند کرد و سپس رای گیری انجام شده و بلافاصله با حضور ناظر انتخابات آرا شمرده شده و نتایج اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: اساسنامه ای که از شورای جوانان به ریاست معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است، وظایف زیادی ترسیم کرده اند که واسطه و دنبال کننده مطالبه گری های مردم، مدیریت خانه جوان برگزاری جلسات در راستای رسالت های سازمان های مردم نهاد از جمله این وظایف است.
معاون اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه استان اصفهان بیشترین سازمان های مردم نهاد را در خود جای دارد و رتبه اول در کشور را کسب کرده است، اظهار کرد: با توجه به این مهم در انتخابات بیشترین اعضای اصلی برای مجمع انتخاب خواهد شد که 11 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل را شامل خواهد شد.
نعیمی با اشاره به اینکه مجمع جوانان کمکیار دولت است، ادامه داد: کاندیدا بصورت محافل جمعی و چهره به چهره تبلیغاتی را انجاو داده اند و از هفته اخیر وارد عرصه تبلیغات مجازی و میدانی شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز