اقدام محیط زیستی شهرداری اصفهان با حذف ۶۰۰ هزارقبض کاغذی

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۰:۳۰
کد خبر: ۹۲۲۷۱۲
اقدام محیط زیستی شهرداری اصفهان با حذف ۶۰۰ هزارقبض کاغذی
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در راستای حفظ محیط زیست، با فراهم کردن زیرساخت ‌های لازم، قبوض کاغذی را حذف می‌کند.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، نادر آخوندی با بیان اینکه در راستای اقدامات محیط زیستی شهرداری اصفهان به ویژه در بخش کاهش استفاده از کاغذ، طرحی جدید از سوی شهرداری در این زمینه اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: در راستای حفظ محیط زیست و پیشگیری از اتلاف انرژی، شهرداری اصفهان تصمیم گرفته تا قبوض کاغذی خود در حوزه های نوسازی، عمران شهری و کسب و پیشه را که به صورت دوره ای هر چهار ماه یک بار توزیع می شود، حذف کند. 
وی ادامه داد: 200 هزار برگ کاغذ برای چاپ 600 هزار قبض در هر دوره مصرف می شود که هزینه های زیادی در بردارد.
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری زیرساخت های لازم برای انجام این کار را پیش بینی کرده است، افزود: پشت برگه قبوضی که در این دوره توزیع می شود اعلام شده که شهروندان می توانند اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به صورت تماس با تلفن 137 و یا ارسال شماره شناسایی ملک به سامانه پیامکی 20000137 اعلام کنند. 
وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان بعد از تهران دومین کلانشهری است که برای حذف قبوض کاغذی شهرداری اقدام کرده است. بنابراین از همه شهروندان اصفهان درخواست داریم برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح همکاری کنند.

 

نظر شما