مدیر دفتر تخصصی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:

تعمیرات تالار هنر امکان اجرای بسیاری از تئاترها را گرفت

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۹:۳۰
کد خبر: ۹۲۲۸۲۱
تعمیرات تالار هنر امکان اجرای بسیاری از تئاترها را گرفت
مدیر دفتر تخصصی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: امسال برای حضور در جشنواره تئاتر استان اصفهان تعداد ۱۱ اثر انتخاب شدند که ۱۰ اثر در بخش مسابقه و یک اثر در بخش جنبی شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مهدی شفیعی اظهار داشت: از مجموع ۱۰ تئاتر، ۵ مورد متعلق به شهر اصفهان است که ۴ تئاتر شرکت کننده با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد:  امسال به دلیل تعمیرات تالار هنر در عمل امکان اجرای بسیاری از تئاترها در مکان این تالار وجود نداشت لذا حمایت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان‌ نقش به سزایی در اجرای این جشنواره داشت و سند این موضوع، حضور فعال ۴ تئاتر در جشنواره است.

مدیر دفتر تخصصی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت: هر ساله تمام استان های سراسر کشور در زمان خاصی اقدام به برپایی جشنواره تئاتر در سطح استان خود می کنند و تمام اجراهای شاخص در طول سال را در این جشنواره شرکت می دهند.

شفیعی افزود: در این جشنواره یک یا ۲ تئاتر برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می شوند و همین امر اهمیت برپایی جشنواره های استانی را دوچندان می کند.

گفتنی است؛ تئاتر "چایی راند آخر" به نویسندگی امیر بهبودنیا و کارگردانی مسعود نریمانی، "سالمرگی" به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی پویان عطایی، " کُلاغ ها" به نویسندگی و کارگردانی سعید محسنی، "خانه" به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی عماد قلی پور و تئاتر "سبوط" به نویسندگی سعید محسنی و کارگردانی امید نیاز با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به روی صحنه رفته و موفق به راهیابی در جشنواره تئاتر استان اصفهان گردیده اند.

 

نظر شما