مسابقه طراحی کروکی از بناهای تاریخی تخت فولاد اصفهان

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۰:۲۶
کد خبر: ۹۲۳۳۴۰
مسابقه طراحی کروکی از بناهای تاریخی تخت فولاد اصفهان
مسابقه طراحی کروکی از بناهای تاریخی تخت فولاد اصفهان با عنوان "خطِ پر رنگِ اصفهان"، 23 و 24 آبان در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر مجموعه تخت فولاد در این رابطه گفت: مسابقه "خطِ پررنگِ اصفهان" با هدف معرفی بهتر مجموعه تخت فولاد به طیف دانشجو و متخصص و خلق اثر هنری و ماندگار در این زمینه برنامه ریزی شده است.

علی معرک نژاد با بیان اینکه شرکت کنندگان در پنج محور به رقابت می‌پردازند، اظهار داشت: شرکت کنندگان در این مسابقه پنجشنبه و جمعه، ۲۳ و ۲۴ آبان ماه طبق گروه بندی کروکی های خود را از تکیه میرفندرسکی و ملحقات آن، تکیه سد العراقین و خاتون آباد، تکیه کازرونی  و آب انبار، تکیه بابا رکن الدین و تکیه مادرشاهزاده و تکیه خوانساری می بینند، ثبت و ضبط و اثر هنری خلق می کنند.

مدیر مسابقه خطِ پررنگِ اصفهان با بیان اینکه این مسابقه توسط مجموعه تخت فولاد اصفهان و موزه هنرهای معاصر اصفهان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری اصفهان معمار برگزار می شود، گفت: علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر ثبت نام و شرکت در این مسابقه می توانند به  سایت های  takhtefoulad.ir  وisfahanmemar.ir  مراجعه کرده و یا با شماره   ۹۵۰۱۷۴۴۶ تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه و اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان این مسابقه ۱۴ آذرماه برگزار می شود، افزود: سخنران مراسم اختتامیه حمیدرضا ضیاییان مدرس دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

مدیر مجموعه تخت فولاد اصفهان افزود: داوران خطِ پررنگِ اصفهان، عباسعلی شفیعی، سلیمان ساسون و مرتضی فرشته نژاد و دبیر مسابقه هادی امامی است.

معرک نژاد در پایان خاطرنشان کرد: قرار است کتابی از کروکی های برگزیده تخت فولاد در این مسابقه تدوین و چاپ شود که بنا داریم اردیبهشت سال آینده همزمان با هفته فرهنگی اصفهان با عنوان کتاب "کروکی های تخت فولاد اصفهان" در موزه هنرهای معاصر اصفهان به نمایش درآید.

 

نظر شما