فرمانده ناحیه امام صادق (ع)اصفهان :

بسیجیان اصفهان در بالاترین سطح آمادگی خود هستند/حضور۲۰۰۰ بسیجی پر شور در رزمایش الی بیت المقدس

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۶:۵۶
کد خبر: ۹۲۳۶۷۳
بسیجیان اصفهان در بالاترین سطح آمادگی خود هستند/حضور۲۰۰۰ بسیجی پر شور در رزمایش الی بیت المقدس
فرمانده ناحیه امام صادق (ع) گفت: بسیجیان اصفهانی همیشه در بالاترین سطح آمادگی خود هستند و گوش به فرمانیم تا هر زمان که رهبر عزیزمان صلاح بدانند با گردان‌های رزمی قدس آماده مبارزه نهایی با رژیم اشغالگر قدس هستیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ، سرهنگ نصراصفهانی در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت:رزمایشی که در پیش داریم به مناسبت چهلمین سال گرامیداشت تاسیس بسیج و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سرافراز دفاع مقدس است.حدود ۲۰۰۰ بسیجی پر شور و انقلابی در این رزمایش شرکت دارند، این رزمایش ۳۶ ساعت ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: عنوان الی بیت المقدس که برای رزمایش در نظر گرفته شده نامی است که هرسال بر رزمایش‌های بسیج نهاده می‌شود چون بسیجیان سربازان امام زمان و همگی عاشق مبارزه با اسرائیل هستند، به همین دلیل رزمایش‌های بسیج با این نام نامگذاری شد است.

سرهنگ نصراصفهانی افزود:  بسیجیان اصفهانی همیشه در بالاترین سطح آمادگی خود هستند و  گوش به فرمانیم تا هر زمان که رهبر عزیزمان صلاح بدانند با گردان‌های رزمی قدس آماده مبارزه نهایی با رژیم اشغالگر قدس هستیم.

فرمانده ناحیه امام صادق (ع):این رزمایش در دو مرحله است که مرحله نخست  روز‌های ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در منطقه عمومی رزمی بر پا می‌شود مرحله دوم این رزمایش در روز ۵ آذر همزمان با روز بسیج به صورت گسترده برگزار خواهد شد. در این مانور برنامه‌های همچون برنامه رزمی، تاکتیک‌های دفاعی، امنیتی و فرهنگی اجرا خواهد شد؛ رزم شبانه قسمتی از این برنامه است و قسمتی برای مبارزه و مقابله با حملات انتحاری نیز در این رزمایش پیش بینی شده است.

 

 

نظر شما