رئیس کمیسیون توسعه و بهبود محیط کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان::

قوانین دست وپاگیر؛ مشکل کسب و کار در اصفهان/ پیگیری راه اندازی شهرک پاک

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۲:۳۶
کد خبر: ۹۲۳۸۹۴
قوانین دست وپاگیر؛ مشکل کسب و کار در اصفهان/ پیگیری راه اندازی شهرک پاک
رئیس کمیسیون توسعه و بهبود محیط کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان گفت: وجود قوانین دست و پاگیر، مقررات و بخشنامه‌های بی‌شمار و بعضا متناقض یکی از بزرگ‌ترین مشکلات امروز محیط کسب و کار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، غلامرضا اخوان فرید، در جلسه کمیسیون توسعه و بهبود محیط کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان،اظهار داشت: علی‌رغم اینکه درصد قابل توجهی از فارغ التحصیلان دانشگاهی اصفهان را بانوان؛ به‌ویژه در رشته‌های هایتک، سلول‌های بنیادی و ژنتیک تشکیل داده‌اند، تاکنون زمینه اشتغال این قشر به‌خوبی در اصفهان فراهم نشده است.

وی بیشتر توجه مسئولان استان را معطوف به صنایع سنگین دانست و گفت: نباید از پتانسیل بالای فارغ التحصیلان و متخصصان زن استان در رشته‌های مذکور غافل شد. براین اساس، اتاق بازرگانی اصفهان از دوره گذشته تاکنون پیگیر راه‌اندازی شهرک صنعتی پاک یا سلامت در استان بوده تا بتوان از سرمایه و هزینه مصرف شده در زمینه تربیت این نیروی متخصص بهره‌مند شد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان وجود قوانین دست و پاگیر، مقررات و بخشنامه‌های بی‌شمار و بعضا متناقض را از بزرگ‌ترین مشکلات امروز محیط کسب و کار دانست و تصریح کرد: به دلیل این مشکلات این مهم تاکنون محقق نشده و نیازمند همکاری و تعامل فعالان اقتصادی و مسئولان دستگاه‌های مختلف برای تسهیل شرایط کسب و کار و سرمایه‌گذاری در کشور هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز