اکران مستند زندگی دکتر محمدشمس اردکانی در اصفهان

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۵:۴۴
کد خبر: ۹۲۴۰۸۲
اکران مستند زندگی دکتر محمدشمس اردکانی در اصفهان
مدیر دفتر تخصصی سینما گفت: مستند "در جستجوی زمان از دست رفته" که توسط فهیمه باقری پور اصفهانی، پژوهش، تدوین و کارگردانی شده است، جمعه ۲۴ آبان ماه در کتابخانه مرکزی اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مصطفی حیدری اظهار داشت: اکران مستند "در جستجویِ زمان از دست رفته"، توسط دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در راستای حمایت از هنرمندان اصفهانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اکران مستند "در جستجوی زمان از دست رفته" اظهار داشت: این مستند داستان زندگی دکتر محمد شمس اردکانی پزشک زنان و زایمان را روایت می‌کند که از سوی دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری بیمارستان سعدی اکران می‌شود.

مصطفی حیدری ادامه داد: این مستند ۳۰ دقیقه‌ای که توسط فهیمه باقری پور اصفهانی پژوهش، تدوین و کارگردانی شده است، روز جمعه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۸ در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی با حضور دکتر محمد شمس اردکانی اکران می‌شود.

مدیر دفتر تخصصی سینما بیان کرد: دکتر محمد شمس اردکانی از پزشکان متخصص و متبحر اصفهان است که نزدیک به ۸۲ سال سن دارد و هنوز در مطب خود به ویزیت بیماران می‌پردازد.

حیدری افزود: علاقه کارگردان به شخصیت این پزشک منجر به ساخت این مستند شده و همزمان با تولد محمد شمس اردکانی برای نخستین بار در اصفهان از این مستند رونمایی خواهد شد.

 

نظر شما