امام‌جمعه موقت اصفهان

اگر قدرت موشکی نداشتیم امریکا یک ساعت هم به ما مهلت نمی‌داد

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۲:۱۵
کد خبر: ۹۲۴۷۰۶
اگر قدرت موشکی نداشتیم امریکا یک ساعت هم به ما مهلت نمی‌داد
امام‌جمعه موقت اصفهان گفت:اگر امروز از قدرت نظامی و موشکی برخوردار نبودیم امریکا حتی یک ساعت هم به ما مهلت نمی‌داد.

 

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: برخی خیال می‌کنند که مذاکره، مشکلات را حل می‌کند، اما مذاکرات کوبا و کره شمالی جلو چشم ما است که آمریکا تحریم‌های آنان را کاهش نداد.

امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد: امروز رسانه‌های مجازی و سایت‌های نفاق و کفر، به هر قسمتی از اعتقادات ما بتواند با ایجاد شبه ضربه می‌زند.  اسلام خود مروج علم است و هنگامی که علم در تصرف خاندان‌های سلطنتی بود، اسلام علم را ازآن همه مردم می‌دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروز در دنیا گرفتار وحشی‌ها و دزد‌هایی شده‌ایم که علم را وسیله ظلم و غارت قرار داده‌اند، همان‌گونه که رئیس‌جمهور آمریکا علناً می‌گوید «ما به کشته شدن افراد در سوریه کاری نداریم، ما می‌خواهیم نفت آنان را ببریم.»

میردامادی در ادامه با اشاره به روز حماسه و ایثار مردم اصفهان بیان داشت: ۲۵ آبان سالروز تشییع ۳۷۰ شهید در اصفهان است و خوشا به حال پدران و مادران این شهدا که عزت و افتخار ابدی را برای این شهر خریدند.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به آغاز هفته بسیج عنوان داشت: همه نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور صادقانه و خالصانه در حال خدمت به اسلام و انقلاب هستند و تفاوتی بین هیچ یک از نیرو‌ها نیست.

وی در ادامه گفت: آقای روحانی گاهی صحبت‌های ضد و نقیض و اصطلاحاً یکی به نعل و یکی به میخ دارد، چند روز پیش با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم برداشت کرد که پیامبراکرم (ص) با وجود عهدشکنی کفار مرتب پای مذاکره می‌نشستند و پیمان می‌بستند.

میردامادی در تبیین به مذکور یادآور شد: هنگامی که پیامبر به مدینه آمدند چندین فرقه و گروه از یهودیان بودند که پیامبر با آنان مذاکره نکردند بلکه از آن‌ها تعهد گرفتند که علیه مسلمانان توطئه نکرده و در هیچ جنگی وارد نشوند و از موضع قدرت بار‌ها به آن‌ها مهلت دادند که این ماجرا هیچ ارتباطی با مذاکره با آمریکا ندارد.

امام‌جمعه موقت اصفهان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که با ما کنار نمی‌آیند و تنها راه نجات، تدابیر رهبری است همان‌طوری که ایشان می‌فرمایند «رونق تولید کلید حل مشکلات اقتصادی است و نباید دوباره معطل اروپایی‌ها بمانیم و تمام توان خود را در راه‌اندازی تولید داخلی صرف کنیم»، دولت کشور اسلامی نباید اجازه دهد کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک و بزرگ تعطیل شوند بلکه باید مشکلات آن‌ها را شناسایی و حل کرد.

میردامادی تصریح داشت: ملت ما بیدار است و مسؤولان هم باید متوجه باشند و به ملت خود اتکا و اطمینان داشته باشد و نگذارند با بی‌تدبیری نخبگان از کشور خارج شوند، پارتی‌بازی، رانت‌خواری و استخدام‌های فامیلی خیانت است و به کشور ضربه می‌زند.

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت:اگر امروز از قدرت نظامی و موشکی برخوردار نبودیم امریکا حتی یک ساعت هم به ما مهلت نمی‌داد. در حالی که برخی مسؤولان می‌گفتند و هنوز هم می‌گویند که ما موشک و توان هسته‌ای برای چه می‌خواهیم و اگر رهبری حکیمانه و بیداری رهبر معظم انقلاب نبود، الان وضع دیگری داشتیم.

 

 

نظر شما