مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان:

افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی و سرویس مدارس ممنوع

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۹:۴۸
کد خبر: ۹۲۴۷۱۹
افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی و سرویس مدارس ممنوع
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت:در پی سهمیه‌بندی بنزین هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،هادی منوچهری اظهار داشت:جهت ناوبران تاکسی ۲۰۰و ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت ماهیانه در نظر گرفته  شده که جهت سفرهای درون شهری مسافران کفایت میکند و در صورت نیاز به  افزایش احتمالی نرخ کرایه ها شوراهای شهر  پس از بررسی های لازم  اقدام خواهند نمود.

وی در ادامه افزود: رانندگان محترم تاکسی و سرویس مدارس  از افزایش خود سرانه  نرخهای کرایه اکیدا خودداری نمایند.طبیعی است در صورت مشاهده هرگونه  افزایش نرخ توسط راننده   و مطابق قوانین حمل و نقل ، برخورد لازم از طریق سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسان سازمان تاکسی رانی  انجام خواهد گرفت.

 منوچهری تصریح کرد:همچنین شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده افزایش نرخ در هر مسیر  با شماره رسیدگی به شکایت شهروندان  باشماره گویا 35688100 ️ویا از طریق فضای مجازی به آدرس (تاکسی خبر )   Taxikhabar@ گزارشات خود را اعلام کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان در خصوص  سرویس مدارس افزود :سهمیه سوخت ویژه برای سرویس ها  در نظر گرفته شده که به زودی جزئیات آن  اعلام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز