محور تاریخی دردشت ساماندهی می شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۱۴:۴۰
کد خبر: ۹۲۵۱۸۹
محور تاریخی دردشت ساماندهی می شود
مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای طرح ساماندهی محور تاریخی - گردشگری دردشت شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،محمد فیض اظهار داشت: برای اجرای طرح ساماندهی محور تاریخی - گردشگری دردشت شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمد فیض افزود: محور تاریخی – گردشگری دردشت به طول دو و نیم کیلومتر حدفاصل ابن سینا، خیابان ابن سینا، بازارچه دردشت، حمام دردشت، کاروانسرا، کتابخانه، مسجد، عصارخانه شیخ بهایی، بازار بزرگ اصفهان و میدان امام علی (ع) است.

وی در ادامه گفت: محور دردشت از محدوده بازارچه پاگلدسته شروع و با گذر از مسجد پاگلدسته، مدرس بوعلی‌سینا و مدرسه شفیعیه به خیابان ابن سینا رسیده و سپس با گذر از بازارچه دردشت به سمت دو منار دردشت، مقبره سلطان بخت‌آغا رسیده و از آنجا به عصارخانه و حمام شیخ بهائی و نهایتاً به میدان امام علی (ع) منتهی می‌شود.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان افزود: به دنبال ساماندهی بخش‌هایی از محور دردشت در سال‌های گذشته از جمله کفسازی کوچه پاچنار (شفیعیه)، بازار دردشت و بازار دو منار دردشت، ساماندهی بخش دیگری از این محور که از انتهای بازار دردشت شروع شده و با گذر از بازار دومنار دردشت به بازار شیخ بهایی می‌رسد.

محمد فیض اجرای این طرح را برای رفاه حال شهروندان در فاز‌های ۱۰۰ متری به صورت جداگانه دانست و گفت: اجرای این طرح همچون دیگر گذر‌ها شامل تخریب آسفالت، خاکبرداری، زیر سازی و بلوک فرش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز