معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

۵۰ میلیارد تومان خسارت به اتوبوسرانی وارد شده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۲۵۷۴۹
۵۰ میلیارد تومان خسارت به اتوبوسرانی وارد شده است
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خسارتی بالغ بر 50 میلیارد تومان به اتوبوس رانی وارد شده است و با توجه به تعطیلی مدارس هم اکنون بیش از 100 دستگاه اتوبوس در حال خدمت رسانی و سر فاصله خطوط افزایش یافته است که سعی می‌شود به صورت منطقی خدمت رسانی انجام شود.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان با اشاره به وضعیت تقاطع های شهر در ناآرامی های اخیر اظهار کرد: به دلیل نوع خاص تجهیزات الکترونیکی در تقاطع های استان اصفهان فرماندهی 30 تقاطع با مشکل رو به رو شده است و تعمیر این تجهیزات هزینه بالایی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه خسارت زیادی به زیر ساخت های شهر وارد شده است، ادامه داد: 5 ایستگاه مترو به صورت جدی آسیب دیده است که تعمیرات این ایستگاه ها هزینه بالایی دارد. در حال حاظر با توجه به اهمیت سفر و امنیت مسافران قطار شهری استان اصفهان تا اطلاع ثانوی متوقف است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: 27 دستگاه اتوبوس کاملا سوخته است و خسارتی بالغ بر 50 میلیارد تومان به اتوبوسرانی وارد شده است.

صلواتی افزود: سرویس دهی به شهروندان در معابری که مسیر مسدود نیست از لحاظ ایمنی مشکلی ندارد و با توجه به تعطیلی مدارس، هم اکنون بیش از 100 دستگاه اتوبوس در حال خدمت رسانی و سر فاصله خطوط افزایش یافته است که سعی می‌شود به صورت منطقی خدمت رسانی شود.

وی با بیان اینکه بارش باران و برف در سطح استان باعث بروز حادثه ای نشده است؛ تصریح کرد: با هماهنگی پلیس راهور ترافیک روان و کنترل تقاطع انجام شده و بعد از اصلاح سیستم ها، اصلاح تجهیزات را آغاز خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به دلیل توقف مترو بار مسافران به دوش تاکسی رانی است و تعداد زیاد مسافران باعث کمبود تاکسی شده است اما شرکت تاکسی رانی همکاری خوبی داشته است.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه