گزارشی از وضعیت اصفهان در پایان روز دوشنبه؛

آرامش به نصف جهان برگشت

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۶:۵۴
کد خبر: ۹۲۵۷۷۳
آرامش به نصف جهان برگشت
پس از 72ساعت پرخسارت و درگیری ناشی از سواستفاده اغتشاشگران از اعتراض مردمی نسبت به افزایش قیمت بنزین درشهر اصفهان که منجر به خسارات فراوانی به امول عمومی شد امروز دوشنبه 27 آبان ماه، آرامش برشهر حاکم شد.

براساس گزارش میدانی خبرگزاری برنا در اصفهان، امروز دوشنبه جز موارد بسیار محدود،درگیری و اعتراضی در شهر گزارش نشد و در اکثر مناطق شهری از جمله ملک شهر، زینبیه، قائمیه، میدان آزادی، چهار راه تختی، خیابان کاوه و پل چمران که در روزهای گذشته نقاط اصلی اعتراضات و تخریب اموال عمومی توسط اشرار شده بود آرامش و امنیت حکمفرما بود.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی اصفهان،امروز آتش سوزی ای ناشی از اغتشاشات به این سازمان گزارش نشده است.با این حال تمامی نیرو های آتش نشانی 24 ساعته آماده باش هستند و در تمام ایستگاه های شهر به اندازه کافی ماشین و تجهیزات برای خدمت رسانی به مردم فراهم شده است.

بنابراین گزارش با تلاش مسئولان امنیتی، انتظامی و شهری کلیه معابر مسدود شده و تخریب شده، پاکسازی و بخشی از مراکز عمومی شهر که مورد تخریب قرار گرفته بود در فرایند خدمت رسانی مجدد قرار گرقت.استقرار نیروهای امنیتی و نظامی در شریان های اصلی و مهم شهر جهت برقراری امنتیت و سهولت رفت و آمد ادامه دارد.

احتمالا در روزهای آینده بعد از رفع موانع مترواصفهان که تعطیل است نیز بازگشایی خواهد شد.با توجه به خسارات وارد آمده به سیستم حمل و نقل و چراغ های راهنمایی ورانندگی که موجب خلل در رفت و آمد شد تا یکی دوروزآینده ارائه برخی از خدمات عمومی در عبور ومرور با محدودیت مواجه  خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز