رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدیریت شهری اصفهان در چند روز اخیر بسیار متضرر شد/مهدی مقدری عضو پاک دست شورا بود/ وضعیت طبیعی در اصفهان برقرار است

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۱:۳۰
کد خبر: ۹۲۵۹۰۳
مدیریت شهری اصفهان در چند روز اخیر بسیار متضرر شد/مهدی مقدری عضو پاک دست شورا بود/ وضعیت طبیعی در اصفهان برقرار است
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:همه بخش‌های مدیریت شهری تمام توان خود را برای وارد آمدن کمترین خسارت به تاسیسات شهری به کار گرفتند و این امر جای قدردانی دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی  امروز در صد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: مدیریت شهری در این چندروزاخیر بسیار متضرر شد اما با همکاری همه مسئولان آرامش به شهر برگشته و در حال حاضر وضعیت طبیعی در اصفهان برقرار است.

وی ادامه داد: همه بخش‌های مدیریت شهری تمام توان خود را برای وارد آمدن کمترین خسارت به تاسیسات شهری به کار گرفتند،کارگران شهرداری از نیمه های شب تا صبحگاه برای تمیزی شهر فعالیت داشتند و این امر جای قدردانی دارد.

نصر تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین استفاده از حمل و نقل عمومی را افزایش می دهدو باید ظرفیت حمل و نقل عمومی به حداکثر برسد و  دولت نیز باید همکاری لازم را برای تقویت حمل و نقل عمومی کلانشهر اصفهان داشته باشد.

وی ادامه داد: رضا امینی به عنوان سیزدهمین عضو شورا فعالیت خود را در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز کرده است، مهدی مقدری ،عضو سابق شورای شهر اصفهان نیز طی دو سال فعالیتش تمام توان خود را برای ادای دین به مردم به کار گرفت.

نصراصفهانی تصریح کرد:مهدی مقدری عضو معتقد، متعهد وپاک دست شورا بود وچنانچه حقی از آقای مقدری ضایع شده باشد عاملان آن باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند. البته وی از حضور در شورای شهر سلب عضویت نشده است و  با توجه به حکم دادگاه به مدت دو سال محکوم به دوری از فعالیت در شورای شهر شده است.

 

 

نظر شما