اجرای طرح کتاب همراه در وسایل حمل و نقل عمومی اصفهان

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۹:۴۶
کد خبر: ۹۲۶۱۶۷
اجرای طرح کتاب همراه در وسایل حمل و نقل عمومی اصفهان
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت:به زودی طرح کتاب همراه را در وسایل حمل و نقل عمومی اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،  علیرضا صلواتی درباره بازخورد نمایشگاه کتاب اصفهان اظهار کرد: یکی از اتفاقات خیلی خوبی که حال انسان را بسیار خوب می‌کند برپایی نمایشگاه کتاب و بازدید از آن است.

 

وی یکی از نقاط قوت نمایشگاه را حضور موثر انتشارات و ناشران معتبر در نمایشگاه دانست و عنوان کرد: امسال تنوع کتب بسیار خوب است و پاسخگوی تمام سلیقه‌ها است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: این خیلی خوب است که کتب با مخاطبان خاص نیز در نمایشگاه عرضه شده است البته نکته قابل تامل افزایش قیمت کتاب‌ها است که ممکن است کمی توان خرید را کاهش دهد.

وی ادامه داد: خوشبخانه  تخفیف خوبی در نمایشگاه وجود داشت که تا حدودی کمک کرد مردم بتوانند کتب مورد نیاز خود را تهیه کنند، امید است سال‌های آینده میزان تخفیف افزایش یابد.

صلواتی گفت: ضروری است یارانه‌ها به صورت هدفمند در بخش کتاب هزینه شود که این می‌تواند به صورت بن کتاب باشد، این گونه از مخاطب و ناشر حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد:  امیدواریم سال آینده بتوانیم در حوزه اتوبوس و مترو اجرای طرح کتاب‌ همراه را داشته باشیم، البته امیدواریم در این بخش مشارکت سمن‌ها و بخش خصوصی را داشته باشیم و فرهنگ مطالعه را در میان مردم در وسایل حمل و نقل عمومی افزایش دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز